دست فروشان در هسته مرکزی سنندج ساماندهی می‌شوند/نورپردازی شهر به مناسبت نوروز و بهار قرآن

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: دست فروشان در هسته مرکزی شهر با ساز و کار جدید و انتخاب مدیر برای بازار ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، عرفان فتحی در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد خدمات سفر از همکاری خوب تک تک نیروها به ویژه در ستاد برفروبی تقدیر کرد و اظهار داشت: با هدف ساماندهی بافت مرکزی شهر در حوزه مدیریت بازار برنامه‌ریزی‌های خاصی در دستور کار شهرداری سنندج قرار گرفته است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: انتخاب مدیر برای بازار، تزریق نیرو و ماشین‌آلات به حوزه اجرائیات در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با عملیاتی شدن کامل آن زمینه ساماندهی کامل این محدوده فراهم شود.

 

فتحی با تاکید بر ساماندهی وانت‌های میوه فروش تا پایان تعطیلات عید در دستور کار رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قرار گیرد، گفت: دو گشت ویژه در این خصوص به سازمان مشاغل اختصاص داده خواهد شد.

 

وی گفت: برنامه‌ریزی در خصوص ساماندهی بازار و تعریف کار برای مدیر بازار باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، ساختمانی در این راستای در اختیار سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی قرار می گیرد.

 

جمع‌آوری 330 قلاده سگ در سنندج
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب به عنوان مطالبه جدی شهروندان باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و در این راستا خودرو و لباس متحد شکل برای تیم‌های جمع‌آوری کننده لحاظ شود.

 

وی از جمع آوری 330 قلاده سگ طی 20 روز گذشته در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: با توجه به حجم بالای سگ‌ها در این خصوص انتظار تلاش بیشتر داریم و در همین خصوص تعداد اکیپ‌های زنده گیر در سطح شهر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی گفت: صدور کارت برای تیم‌های زنده‌گیر در سطح شهر ضروری است و باید هرچه سریع‌تر در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.

 

استقرار تیم‌های آتش نشانی در نقاط مختلف شهر
وی اضافه کرد: استقرار تیم‌های آتش نشانی در نقاطی از شهر که دسترسی ایستگاه‌ها به آن کمتر است در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گیرد و در مسیر بازر نیز تمهیدات لازم اتخاذ شود.

 

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: نورپردازی شهر و فضاهای سبز به مناسبت نوروز و بهار قرآن، خرید گل خرید رنگ و اجرا توسط سازمان سیما و منظر انجام و مناطق در این خصوص تامین اعتبارات لازم را مد نظر قرار دهند.

 

فتحی بهسازی و تعمیر سرویس های بهداشتی در سطح شهر و رنگ آمیزی مساجد و نمازخانه ها در ورودی های شهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: تنظیف سطح شهر به صورت مستمر و ویژه در ایام تعطیلات نورزی با توجه به حضور مسافرین و گردشگران در سطح شهر ضروری است.

 

بهسازی و آسفالت معابر اصلی شهر آغاز شد
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از شروع بهسازی و آسفالت معابر اصلی سطح شهر از امروز خبر داد و گفت: معابر اصلی و ورودی و خروجی شهر با توجه به آغاز سفرهای نورزی در اولویت قرار گیرد.

 

وی افزود: مصالح مورد نیاز برای تسریع در بهسازی معابر اصلی با توجه به حجم فعالیت هر منطقه در دستور کار سازمان بازآفرین و عمرانی شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 1255558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha