۱۰ یادمان دوران دفاع مقدس در ایلام شناسایی شده است

سردار شاکرمی گفت: ۱۰ یادمان دفاع مقدس برای احداث و تجهیز در استان شناسایی شده که تامین اعتبار برای این یادمان ها باید در در دستور کار مسوولان استان جهت معرفی به دولت و اخذ اعتبار قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام شامگاه پنج شنبه در جلسه قرارگاه استانی راهیان نور، اظهار کرد: در استان همه دست به دست هم دادیم که در این فرصت طلایی کاری برای توسعه یادمان ها انجام شود.

 

سردار جمال شاکرمی گفت: در اغتشاشات تلاش بر این بود که با سعه صدر و متانت برخورد شود تا در شهرستان ها شاهد تلفات انسانی نباشیم، باید ریشه مشکلات را در مسائل فرهنگی دید که راه حل آن اردوهای راهیان نور و کارهای فرهنگی است.

 

وی افزود: ۵ اردوگاه راهیان نور در ایلام، مهران و دهلران در استان از وضعیت مناسبی برخودار نیستند که نیاز است تا با توجه به حضور زائران اقداماتی در خصوص آن‌ها صورت گیرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: نقطه ایثار مهران یادگار حاج قاسم است، سه راهی جندالله، شرهانی و...  یادگاران دفاع مقدس هستند که جمعا ۱۰ یادمان دفاع مقدس در استان ایلام شناسایی شده که انشالله بتوانیم با همکاری همه دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای توسعه آن انجام دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ضروری است تا با کمک همه مسئولان و مجموعه های سپاه در خصوص تجهیز و توسعه یادمان ها اقداماتی صورت گیرد.

کد خبر 1255589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha