تلاش دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی/ فضیلت های اخلاقی را با ابزار هنر در جامعه نهادینه کنیم

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز باید با بهره گیری از ابزار هنر و از طریق کتاب، تئاتر و کلیپ های هنری و... فضیلت های اخلاقی همچون حیا، احترام به والدین، احترام به عالم، اهمیت حفظ حجاب رادر نسل نوجوان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار مسئولان انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان کاشان، گفت: خداوند به مردم کاشان استعداد داده و این مطلبی است که مقام معظم رهبری در متن حکم انتصاب نماینده خود در منطقه و شهرستان بر آن تأکید فرموده اند که کاشان خطّه نخبه پرور و استعداد خیز است و این جای شکر دارد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: تلاش دشمن، تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که هنرمندان ما باید با استفاده از ابزار هنر در مقابل توطئه دشمن ایستاده و شیوه زندگی اسلامی را به دنیا معرفی کنند.

 

حسینی ادامه داد: مقام معظم رهبری سال ها قبل در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن علیه سبک زندگی اسلامی هشدار دادند و امروز باید با بهره گیری از ابزار هنر و از طریق کتاب، تئاتر و کلیپ های هنری و... فضیلت های اخلاقی همچون حیا، احترام به والدین، احترام به عالم، اهمیت حفظ حجاب رادر نسل نوجوان نهادینه کنیم.  

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کاشان تصریح کرد: بعضی از هنرمندان، خط زیبا دارند، بعضی بازیگر موفق بوده، عده ای صدای خوبی دارند، تعدادی از هنرمندان آهنگ زیبا و فیلم خوب تولید می کنند؛ این توانایی ها نعمت است و شکر آن این است که ببینیم خدا چه انتظاری از ما دارد.

 

امام جمعه کاشان در پایان، تأکید کرد: بزرگ ترین انتظار خداوند تقویت دینش است و دین خدا شامل ۲ کلمه قرآن و عترت است. هنرمندان باید مضامین قرآن و عترت را با هنری که خدا به آن ها داده و اثر گذار است احیاء و تقویت کنند.

کد خبر 1255681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha