آموزش و فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند در مساجد منطقه ۱۳

اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۳ اقدام به اجرای طرح تفکیک پسماند با هدف حفظ محیط زیست شهری در مساجد و بوستان‌های منطقه کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، «محمد هادی علی احمدی»، شهردار منطقه۱۳در خصوص کارگاه‌های آموزشی تفکیک پسماند گفت: با هدف ترویج فرهنگ تفکیک و کاهش پسماند از مبدا و ضرورت حفاظت از محیط زیست، کارگاه‌های آموزشی در مساجد نواحی چهار گانه برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی تفکیک پسماند همسو با طرح کاپ و مدیریت بهینه پسماند ها به اجرا درآمد؛ افزود :  از ابتدای سال تاکنون، ۲۶۰ نوبت مراجعه به مساجد برای جمع آوری و تفکیک پسماند و آموزش نمازگزاران انجام شده است.

 

شهردار منطقه ۱۳ به آموزش چهره به چهره به شهروندان دربوستان ها اشاره کرد و اظهار داشت : آموزشگران اداره بازیافت با حضور در بوستان‌ها، ضمن آموزش چهره به چهره به شهروندان، کیسه‌های بازیافت و بروشور های آموزشی را بین شهروندان توزیع کردند.

 

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه، تغییر و اصلاح سبک مدیریت پسماند با آموزش و فرهنگسازی میسر می‌شود، خاطر نشان کرد: همزمان با طرح بهاران خدمت،  ضمن آموزش مراکز تجاری ومسکونی، کیسه‌های زباله پسماندخشک توسط آموزشگران به شهروندان ناحیه توزیع می‌شود.

کد خبر 1255732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha