مرحوم شیخ الاسلام بهترین سفیر جمهوری اسلامی در فلسطین بود

ابو شریف با اشاره به حمایت های شیخ الاسلام از فلسطین و جبهه مقاومت گفت: شیخ الاسلام بهترین سفیر جمهوری اسلامی در فلسطین بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناصر ابو شریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند)‌ در آیین بزرگداشت مرحوم شیخ الاسلام با درود بر ارواح طیبه شهدا گفت: مرحوم شیخ الاسلام را همیشه در خط اول مقاومت دیدم و همیشه در کنار ما و حامی فلسطین بود.

 

نماینده جهاد اسلامی در ایران با اشاره به سابقه دیپلماتیک مرحوم شیخ الاسلام به عنوان سفیر در فلسطین گفت: وی بهترین سفیر جمهوری اسلامی در طول این سال ها بود که همیشه در کنار فلسطین و در خط اول جلسات ما حضور داشت.

 

ابو شریف اظهار داشت:  وی راه شناخت دشمن را شناخت فلسطین عنوان می کرد و معتقد بود اگر می خواهید دشمن ات را بشناسی باید فلسطین را به درستی بشناسی و در این راه قدم برداری.

 

وی در بخش دیگری از این همایش با بیان اینکه تمام رویکرد جنبش مقاومت تضعیف اسراییل است، گفت: طرح صهیونیسم همان پروژه سلطه طلبی و فساد است و حامی آن غرب است که خود پروژه سلطه طلبی و فساد را کلید می زند.

 

وی گفت: رژیم صهیونیستی همان دجال غرب است که یک چشم دارد و با یک چشم دنیا را می بیند و سیاست آن یک بام و دو هوا است و تمام ارزش های انسانی را برای منافع خود ذبح می کند. قرآن راه دشمن شناسی و راه نجات از دشمن را نشان داده و آن راه مقاومت است که انشاءالله به زودی پیروز می شویم و این پیروزی را در آینده ای نزدیک در مسجد الاقصی با اقامه نماز جشن شکر می کنیم و روح مرحوم شیخ الاسلام در آن زمان در کنار ما خواهد بود.

 

 

کد خبر 1256021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha