پنج شنبه های فرهنگی برای آشنایی با رمضان در «مینه سوتا» برگزار می شود

در آستانه ماه مبارک رمضان، مسلمانان «برینرد» آمریکا برنامه هایی را در مرکز «مجمع زندگی مسیحیان» برای آشنایی شهروندان غیرمسلمانان با ماه مبارک رمضان در مینه سوتا ترتیب داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «lptv»، در آستانه ماه رمضان 2023 ، مسلمانان «برینرد» آمریکا برنامه هایی را در مرکز «مجمع زندگی مسیحیان» برای آشنایی شهروندان غیرمسلمانان با ماه رمضان و مراسم فرهنگی جامعه مسلمانان «مینه سوتا» ترتیب داده اند.

 

این برنامه ها که در روزهای پنج شنبه هر هفته تا پایان ماه رمضان برگزار می شود، بخشی از طرح پنج شنبه های فرهنگی است که در «مجمع زندگی مسیحیان» برگزار می شود.

 

«جان امری» از گروه منابع اسلامی شهر «برینرد» در اولین نشست در مورد چگونگی زندگی مسلمانان در ماه رمضان که امسال از 23 مارس شروع می شود و در 20 آوریل به پایان می رسد، صحبت کرد.

 

وی در این باره گفت: هدف از این گفتگو و گفتگوهای مشابه به نمایش گذاشتن فرهنگ هایی است که ممکن است برخی دیگر نسبت به آنها بی اطلاع باشند.

 

امری افزود: کلید یک آینده بهتر برای همه ما و فرزندانمانمان، درک فرهنگ و سنت های مذهبی یکدیگر است.

 

وی تاکید کرد: رمضان ماهی است که مسلمانان به جوامع محلی خود رسیدگی می کنند، مردم را به مساجد خود دعوت می کنند و مراسم افطار را با آنها به اشتراک می گذارند.

 

«جیسون ادنز» از مرکز «مجمع زندگی مسیحیان» و هماهنگ کننده پنجشنبه های فرهنگی، گفت: هرچه در مورد تنوع های دینی اطلاعات بیشتری داشته باشیم، برای گفتگوهای فرهنگی درباره رویدادهای مهمی مانند ماه رمضان مجهزتر هستیم.

کد خبر 1256142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha