برگزاری ویژه برنامه احیای نیمه شعبان در حوزه علمیه جهرم

حجت الاسلام پوردست از برگزاری ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام علی پوردست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از جمله فضائل شب نیمه شعبان، احیا و شب زنده داری است که ائمه معصومین (ع) نسبت به آن تاکید و توصیه کرده اند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم افزود: این سنت حسنه همواره مورد تاکید علمای شهرستان جهرم بوده به نحوی که برگزاری ویژه برنامه احیا و شب زنده داری شب نیمه شعبان همه ساله در حوزه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: امسال نیز به همت طلاب حوزه علمیه جهرم آیین شب زنده داری شب نیمه شعبان برنامه ریزی شده که با اجرای برنامه های مولودی خوانی و قرائت ادعیه انجام می شود.

 

حجت الاسلام پوردست اظهار کرد: ویژه برنامه احیای نیمه شعبان روز سه شنبه، 16 اسفند از ساعت 12 شب با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم همراه است.

 

وی ادامه داد: همچنین در این آیین حجت الاسلام حمیدرضا قناعتیان مولودی خوانی و دعای کمیل نیز با نوای ابوالفضل قناعت پیشه زمزمه می شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم در پایان از عموم ارادت مندان و محبان اهل بیت (ع) برای شرکت در این برنامه معنوی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می شود، دعوت کرد.

کد خبر 1256266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha