سید حسن نصرالله فردا درباره بحران سیاسی لبنان سخنرانی می کند

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قرار است فردا یکشنبه درباره مسائل روز لبنان و امور بین الملل سخنرانی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ دبیر کل حزب الله لبنان قرار است فردا نخستین بار پس از استعفای 11 وزیر در خروج از کابینه که منجر به سقوط دولت سعد حریری شد، درباره بحران این کشور سخنرانی کند.
بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت؛ شبکه تلویزیونی حزب الله لبنان اعلام کرده است: دبیر کل حزب الله لبنان فردا یکشنبه ساعت هشت و سی دقیقه شب به وقت محلی ، هجده و سی دقیقه به وقت گرینویچ ، از شبکه تلویزیونی المنار درباره تحولات اخیر این کشور سخنرانی می کند.
دولت حریری نخست وزیر لبنان روز چهارشنبه و پس از آن سقوط کرد که وزیران حزب الله و متحدانش به سبب اختلاف بر سر تحقیقات درباره ترور رفیق حریری ، پدر سعد حریری در سال دو هزار و پنج، از کابینه خارج شدند.

 گفتنی است در ماه های اخیر سخنرانی های سیدحسن نصرالله از یاران صدیق رهبر مسلمین عالَم، آیت الله العظمی خامنه ای (مدَّ ظِلّه العالی) و از حامیان جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه در خصوص پشت پرده دادگاه فرمایشی- صهیونیستی ترور «رفیق حریری» و نیز افشای دخالت موساد و رژیم غاصب در این ترور، باعث موجی از انتقادها در لبنان به نحوه رسیدگی به جریان ترور سیاستمدار فقید لبنان شده است.

با این ترتیب باید دید این سخنرانی نقطه عطف در حل بحران اخیر لبنان می شود؟

پایان پیام/

کد خبر 12563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha