فعال کردن حوزه های هنری در مساجد وظیفه کانون های فرهنگی و هنری است

رضایی گفت: هیچگونه فاصله ای بین کانون و بسیج نیست و فعال کردن قسمت های هنری در مساجد وظیفه کانون های فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، نشست صمیمانه بانوان مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ارومیه با حضور نیره الهامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان و مدیر بانوان کانون های فرهنگی و هنری استان به مناسبت (۱۸ اسفندماه) در سالن دفتر سیاسی استانداری، برگزار شد.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، افزود: هیچگونه فاصله ای بین کانون و بسیج نیست و فعال کردن حوزه های هنری در مساجد وظیفه کانون های فرهنگی و هنری است و مدیر کانون ها، مدیر فرهنگی مساجد هستند.

وی افزود: مسجد به عنوان یک پایگاه دینی، نوجوانان و جوانان دینی را تربیت می کند و این نسل جوان به سبب حضور در مسجد و انجام فعالیت های دینی مختلف آینده خود را درخشان می سازد و کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی را در راستای جذب و ایجاد شور و نشاط جوانان فراهم می کنند.

رضایی ادامه داد: سند جامع مساجد به امضا حضرت آقا رسیده و بزودی ابلاغ خواهد شد که با این سند بسیاری از مشکلات حوزه  مساجد و کانون های فرهنگی و هنری حل خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: برای سال بعد بسیاری از برنامه ها در راستای جذب جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت های فرهنگی خواهد بود و همچنین با مدارس رایزنی خواهیم کرد که از مکان آن ها در تابستان برای اجرای برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 1256462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha