همایش «مسجد؛ رسانه تبیین» در شهرستان بیله سوار برگزار شد

همایش «مسجد؛ رسانه تبیین» به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با تجلیل از فعالان کانون های مساجد در شهر بیله سوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همایش «مسجد؛ رسانه تبیین» به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با تجلیل از فعالان کانون های مساجد در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهر بیله سوار برگزار شد.

 

 

ارائه گزارش عملکرد توسط مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، سخنرانی فرماندار و امام جمعه شهرستان و تجلیل از معلمان و مربیان که در طرح پیوند مسجد و مدرسه همکاری داشته اند، روسای ادارات همکار با کانون های مساجد، مدیران فعال کانون ها، روحانیون، فعالان فرهنگی شهرستان و فرماندهان پایگاه که با کانون ها تعامل دارند، از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

 

 

مولود خوانی و توزیع کیک بزرگ سی‌امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که به همت اعضای کانون‌های خواهران این شهرستان آماده شده بود.

 

 

پیش از این مراسم، مدیر مسئولان و جمعی از مسئولان شهرستان در منزل خانواده «شهید ولی کیانی» به دیدار پدر شهید به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد رفتند.

 

 

کد خبر 1256482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha