۵۰ میلیارد ریال جهیزیه بین نوعروسان خراسان شمالی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت نیمه شعبان در محل امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و با حضور مسئولین استانی، تعداد ۱۶۵ سری جهیزیه به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بین نوعروسان مددجوی کمیته امداد در خراسان شمالی توزیع شد.

مجید الهی راد- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه 300 میلیون ریال است، بیان کرد: این جهیزیه ها شامل 5 قلم کالای اساسی شامل ماشین لباسشویی، جاروبرقی، یخچال، تلویزیون و اجاق گاز است.

 

 

وی عنوان کرد: این مراسم به صورت کشوری از محل مسجد مقدس جمکران با حضور رییس امداد امام(ره) کشور و مسئولان کشوری و استانی از طریق وبینار، با شعار "نذر امید" به نیت سلامتی و تعجیل در فرج  مولایمان حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

 

 

الهی راد همچنین از توزیع  3 هزار و 640 بسته غذایی بین نیازمندان استان در قالب رزمایش مواسات و همدلی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته غذایی مبلغ 4 میلیون ریال است و شامل برنج، روغن، قند، چای، رب و لپه است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اضافه کرد: در قالب نذر امید برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) با همکاری کمیته امداد استان، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری یکه صعود 4 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در بجنورد آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

 

 

الهی راد تصریح کرد: در قالب اطعام مهدوی تعداد 500 پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان در حاشیه شهر توزیع و از 20 نفر از مراکز نیکوکاری برتر و کسبه نیکوکار در پرداخت صدقه با اهدا لوح تقدیر شد.

 

 

در حال حاضر 53 هزار و 289 خانوار با جمعیت 106 هزار و 262 نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد 13 هزار و 850 نفر دانش آموز،750 نفر دانشجو، حدود یک هزار و 510 نفر بیمار و زمین گیرو دو هزار و 873 نفر یتیم و سه هزار و 187 نفر نیز فرزندان محسنین هستند.

 

 

 

کد خبر 1256563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha