به مناسبت نیمه شعبان جشن های محلی در مساجد برگزار شد

رییس شورای هیئات مذهبی شیروان گفت: طبق برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته برای نیمه شعبان این ولادت بزرگ، جشن های محلی با حضور پرشور و گسترده مردم در سطح مساجد شهری و روستای این شهرستان برگزار شد.

محمد محمدزاده قانعی- رییس شورای هیات مذهبی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: برنامه های ویژه ای در سطح شهرستان تدارک دیده شد که شامل فضاسازی و جشن در تمام مساجد، حسینیه ها، روستاها و بخش های مختلف است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین موکب های بسیاری در سطح شهر قرار داده شده که یک خیابان به مدت یک روز کامل بسته خواهد شد و در آن مراسم جشن برگزار خواهد شد تا مردم بتوانند از پذیرایی داخل موکب ها و خدماتی فرهنگی که ارئه می دهند استفاده کنند.

 

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: برگزاری جشن های محوری به همراه برنامه های فرهنگی و ورزشی در مکان های سرپوشیده توسط شهرداری از دیگر برنامه های این دو روز در شهرستان است، پخت و توزیع غذا برای نیازمندان، برگزاری ایستگاه صلواتی و پذیرایی با شربت و شیرینی از سایر برنامه های این جشن بزرگ است.

 

 

 رییس شورای هیئات مذهبی شیروان بیان کرد: مسجد مسلم ابن عقیل در این راستا کلی برنامه تدارک دیده که شامل جشن، موکب پذیرایی، شیرینی و شربت و چای، توزیع بسته غذایی و کمک به نیازمندان،کفش نو برای  بچه ها، توزیع غذای گرم، پرداخت اجاره و قبوض نیازمندان، خرید لوازم ضروری زندگی، جهیزیه، دارو و درمان برای بیماران ناتوان و نیازمند،کمک به مرکز معلولین ذهنی و حرکتی مهر شیروان و کلی کارهای دیگر است.

 

 

محمدزاده قانعی تصریح کرد: چنانچه خیران و نیکوکاران قصد مشارکت در این امر خیر که به نیت سلامتی آقا امام زمان علیه السلام انجام خواهد شد را دارند می توانند هزینه های نقدی خود را به شماره کارت

6104337794417566 به نام مسجد مسلم ابن عقیل(ع) شیروان واریز کنند.

 

 

کد خبر 1256572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha