کانون های برتر مساجد استان اصفهان معرفی می شوند

همزمان با ۱۸ اسفند، کانون های برتر مساجد استان اصفهان معرفی و مدیران برتر تجلیل می شوند.

«محمدتقي محمديان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به برنامه دهه نکوداشت کانون های مساجد در این استان گفت:‌ با اطلاع رسانی که به کانون های معین و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها انجام شده، هم افزایی برای نکوداشت این ایام به وجود آمده است.

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان افزود: تجلیل از مدیران مسئول، تیم اجرایی و همچنین اعضای کانون های فرهنگی و هنری جز برنامه های این ایام بوده که در سطح مساجد محله ها، شهرستان ها و ستاد استانی انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی که از میزان فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفته، از این مدیران آنان تجلیل خواهد شد که مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تدبیر و برنامه ریزی در این خصوص انجام داده می دهند.

محمدیان، غبارروبی گلزار شهدا توسط بچه های مسجد، برپایی نمایشگاه، دعوت از مسئولان برای بازدید از کانون ها، افتتاح کتابخانه و کانون از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

 

وی یادآورشد: در سطح کانون های مساجد نیز برنامه هایی پیش بینی شده که با نوآوری و ابتکار مدیران مسئول و اعضای آنان همراه است.

 

فعالیت گروه های هنری کانون های مساجد

 

سرپرست ستاد فهما استان اصفهان با اشاره به فعالیت گروه های سرود و نمایش کانون های مساجد گفت: این گروه های هنری در سطح شهر و روستا به این مناسبت اجرای برنامه خواهند داشت.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون ها به صورت عکس و پوستر را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و افزود: کانون های مساجد مصلی برنامه فرهنگی روز جمعه خواهند داشت و رئیس ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از خطبه ها سخنرانی می کنند.

 

به گفته محمدیان، نشست خبری و تولید محتوا رسانه ای پیرامون دستاوردها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری انجام می شود تا اینکه مردم بیشتر با این مراکز آشنا بشوند.

کد خبر 1256614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha