سوءمدیریت‌ها و ناتوانی‌ها را به پای نظام نگذاریم

سردار شاهوارپور گفت: امروزه خدمات ارائه شده به مردم استان خوزستان به عنوان یک استانی غنی کافی نیست و باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار حسن شاهوارپور، ظهر امروز چهارشنبه (۱۷ اسفند) در آیین آغاز عملیات ساخت مرکز درمانی حضرت صاحب الزمان (عج) در شهر امام دزفول که در تالار فردین برگزار شد، اظهار کرد: کم کاری در ارائه خدمات موجب یاس و بروز مشکلات می‌شود و امروزه نیز خدمات ارائه شده به مردم استان خوزستان به عنوان یک استانی غنی کافی نیست و باید افزایش یابد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، در خصوص مشکلات محیط زیستی استان خوزستان همچون آلودگی هوا و گرما، افزود: این مشکلات موجب شده هر فردی که وضع مالی بهتری پیدا کرد از استان مهاجرت کند در حالی که اگر خدمات رسانی به استان افزایش یابد از مهاجرت این افراد جلوگیری می کند.

 

وی با بیان اینکه بهداشت اولویت اول مردم است و مردم به دنبال درمان‌های تخصصی هستند، عنوان کرد: چندین بیمارستان در شهرستان دزفول در حال احداث است اما در بخش مرکزی اقدام زیادی صورت نگرفته است.

 

سردار شاهوار پور، با بیان اینکه بخش مرکزی دزفول نیازمند یک بیمارستان است، اضافه کرد: بخش زیادی از مردم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند لذا ضرورت دارد این سازمان در بخش مرکزی دزفول اقدام به احداث بیمارستان کند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون در بخش زیرساخت‌ها و جاده اقدامی در بخش مرکزی دزفول انجام نشده که لازم است این مشکلات هرچه زودتر برطرف شوند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه ساخت جاده و وصل کردن شهرهای بخش مرکزی به بزرگراه کار دشواری نیست، اظهار کرد:این وضعیت در شان مردم ما نیست. یک اتوبان چهار بانده از دزفول تا شوش احداث شد، اگر به سمت میانرود (بخش مرکزی) و چغامیش کشیده می شد چه می شد؟! باید جاده های این منطقه توسعه پیدا کند چرا که جان مردم در خطر است.

 

وی با بیان اینکه سومدیریت ها و ناتوانی ها را به پای نظام نمی گذاریم، ابراز کرد: کشور تحریم است اما منابع و معادن زیادی داریم که می توان از طریق آنها به توسعه چشمگیر دست یافت. استان ما نیز بی پول نیست‌، بیش از پنج هزار میلیارد بین شهرداری های استان توزیع شده، بیش از هفت هزار میلیارد تومان نیز از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه ها به استان اختصاص یافته است‌.

 

سردار شاهوار پور تاکید کرد: اداره راه و ترابری استان که از قضا از فرزندان دزفول هستند برای تامین زیرساخت‌های جاده‌ای در بخش مرکزی و دزفول وارد میدان شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات اهالی بخش مرکزی دزفول نداشتن اشتغال است، تصریح کرد: این درحالی است که وضعیت اشتغال در منطقه‌ای با نعمت فراوان باید فوق العاده باشد.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، با تاکید بر لزوم فعال شدن بخش صنعت کشور خاطر نشان کرد: کمبود زمین برای صنایع با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی تامین شود.

 

وی با بیان اینکه باتوجه به استعدادهای فراوان در بخش مرکزی باید آموزش و پرورش در این بخش متمرکز شود، افزود: اگر آموزش و پرورش در بخش مرکزی دزفول فعال‌تر شود می‌توانیم معلمان و پزشکان متخصصی تربیت کنیم.

 

سردار شاهوارپور همچنین از رئيس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نماینده مجلس و شورای شهر امام برای پیگیری ساخت مرکز درمانی شهر امام قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این طرح به سرعت پیش رفته و به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1256660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha