باید مردم همواره نسبت به حفظ و گسترش درختان احساس مسئولیت کنند

امام جمعه بجنورد مسئله مهم تر از کاشت درخت را حفظ و حراست از آن دانست و گفت: باید مردم همواره نسبت به حفظ و گسترش درختان احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز(19 اسفند) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقولی الهی و گرامیداشت هفته منابع طبیعی و درختکاری، گفت: در واقع پاسداشت این هفته ما را به یاد نعمت های الهی و تاکیدات فراوان ائمه برای حفاظت از محیط زیست می اندازد.

 

 

امام جمعه بجنورد مسئله مهم تر از کاشت درخت را حفظ و حراست از آن دانست و افزود: باید مردم همواره نسبت به حفظ و گسترش درختان احساس مسئولیت کنند.

 

 

وی با اشاره به برخی اقدامات غیر ضروری شهرداری، بیان کرد: شهرداری باید در انجام امورات اولویت‌ها را در نظر بگیرید.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر در حاشیه شهر و جایی دیگر نیاز به هزینه‌ای وجود دارد اولویت را به آن داد تا موضوع مورد انتقاد مردم قرار نگیرید.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای نظام تا کنون دشمن با اقسام ترفندها دنبال نابودی ما بوده است،گفت: مسمومیت دانش آموزان بار دیگر چهره واقعی دشمنان را نمایان کرد، چرا که این کار غیر انسانی نشان داد که دشمنان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر ابزاری استفاده می کنند. 

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: دشمنان در این جنگ کودکان و خانواده‌ها زیر نظر گرفته‌اند و این کار اوج بی‌رحم بودن آنان است. 

 

 

حجت الاسلام نوری همچنین با تاکید بر تکریم یاد شهدا، بیان کرد: وظیفه هر ایرانی است که یاد شهدا را گرامی بدارد و حرمت خانواده های آنها را نیز نگه دارد زیرا که شهدا برای پیشرفت ایران اسلامی از جان مایه گذاشتند و در این مسیر از هیچ ایثاری دریغ نکردند.

 

 

آرزو یوسفی

کد خبر 1256905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha