نذری که ۱۰ ساله شد/کار برای امام زمان به زندگی برکت می دهد

از آنجا که ائمه اطهار خیلی کریم هستند، کوچکترین قدمی که برای ایشان برداریم ولو توزیع ذره ای نمک باشد، خیر و برکت زیادی به زندگی داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از راین؛ چند روز مانده به نیمه شعبان، مهدیه صاحب الزمان عجل الله را آب و جارو می زنند، سر در را ریسه می بندند و پیاده راه را چراغانی می کنند.

 

کم کم دیگ های بزرگ را هم می آوردند و آن را شسته و روی اجاق گاز هایی که تعبیه کردند قرار می دهند.

 

روز قبل از نیمه شعبان همه مخلفات تهیه شده را داخل مهدیه آورده و اعضای خانواده جمع می شوند و هر کسی کاری به عهده‌ می گيرد و تا پاسی از شب مشغول هستند.

 

صبح روز نیمه شعبان، آش‌‌رشته ها کم کم قوام می گیرند و از حوالی ساعت ۱۵ با پخش ترانه های امام زمانی از بلندگوی مهدیه، مردم دوان دوان سمت این مکان مقدس می آیند.

 

آنطور که منیرالدین شریعت زاده به خبرنگاری خبرگزاری شبستان می گوید: این نذر سلامتی امام زمان که حالا دیگر ۱۰ ساله شده، در سال اول با بارگذاشتن دو دیگ آغاز شد.

 

وی با اشاره به اینکه این نذری در دو سال کرونا انجام نشد؛ افزود: امسال ۲۰ دیگ آش رشته بین عاشقان توزیع شد؛ مردم با عشق و علاقه ای که به امام زمان عجل الله تعالی دارند، این آش را متبرک می دانند و برای همین از آن به خانه های خود می برند.

 

شریعت زاده با بیان اینکه این مملکت، مملکت امام عصر است و هر کاری برای ایشان انجام بدهیم باز کم است و این آش کمترین کاری است که می شود انجام داد؛ تصریح کرد: از آنجا که ائمه اطهار خیلی کریم هستند، کوچکترین قدمی که برای ایشان برداریم ولو توزیع ذره ای نمک باشد، خیر و برکت زیادی به زندگی داده می شود.

 

شریعت زاده در خصوص اهمیت کار برای امام زمان خاطرنشان کرد: ایشان صاحب الزمان و صاحب الامر هستند و مقدرات عالم به دست ایشان است لذا هر کاری برای ظهور انجام بدهیم ارزشمند است و در تعجیل ظهور اثر دارد.

 

حمزه شریعت زاده، پسر ارشد خانواده هم خدا را شاکر است که امام زمان عجل الله توفیق داد پس از دو سال وقفه کرونایی، این نذر خانوادگی با مشارکت خیرین انجام می شود.

 

وی می افزاید: آنچه تجربه شخصی خودم از این سال هایی است که دیگ های آش نذری امام زمان را بار می گذاریم، این است مشکلی که سال ها با آن درگیر بودم پای دیگ آش نذری و با استعانت از امام زمان حل شد و همچنین خداوند به برکت خلوص نیت افرادی که اینجا می آیند، پس از سال ها هدیه ای به من و همسرم داد‌ و فرزندار شدیم.

 

شریعت زاده تصریح می کند: تجربه هر ساله این است به محض اینکه قصد می کنیم کار را برای نیمه شعبان آغاز کنیم، وسایل و هزینه لازم با کمک خود حضرت جور می شود و از جاهایی کمک می رسد که گاهاً افراد را هم نمی شناسیم.

 

امسال به میمنت نیمه شعبان نزدیک دو تُن آش نذر ظهور امام عصر عجل الله تعالی در مهدیه صاحب الزمان راین طبخ و میان مردم و مسافرین توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1256939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha