کانون های مساجد شبکه گسترده فرهنگی و مذهبی در سطح کشور هستند

هوشمند با بیان اینکه کانون های مساجد شبکه گسترده فرهنگی و مذهبی در سطح کشور هستند، گفت: کانون های فرهنگی و هنری در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در جای جای کشور گام بر می دارند و فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در آیین تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند با حضور  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار کرد: این مراسم در راستای تکریم و تقدیری از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شده است.

 

علی هوشمند با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از پایگاه های گسترده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور  است، گفت: پایگاه دینی و فرهنگی و مردمی بودن کانون های فرهنگی برای اعتلای فرهنگ اسلامی برای انجام امور دینی و مذهبی از جمله ویژگی های بارز کانون های فرهنگی و هنری است.

 

وی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی و هنری در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در جای جای کشور گام بر می دارند و فعالیت دارند، افزود: در دولت مردمی سیزدهم نگاه موثر و سازنده ای به کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت‌گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه به عنوان یک تکلیف دینی و مذهبی هر‌کمک ‌و خدمتی به که در توان باشد به کانون های فرهنگی و هنری مساجد صورت می گیرد، ابراز کرد: در سال جاری خدمات و فعالیت های بسیار ارزشمندی در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد انجام و تعامل بسیاری خوبی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد.

 

هوشمند با بیان اینکه  بخشی از ماموریت های حوزه قرآن و فرهنگ در استان با توجه به ظرفیت های  کانون های مساجد به این نهاد سپرده شده است، افزود: از نگاه پدرانه ‌و ‌معنوی ‌نماینده‌ معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد بسیار قدردانی می شود.

 

در پایان این برنامه از مدیران و اعضای فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اهدای لوح تقدیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر شد.

کد خبر 1257091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha