نخستین مرکز نیکوکاری قرض‌الحسنه در زنجان افتتاح شد

صالحی گفت: در حال حاضر ۱۸۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان زنجان با مدیریت کاملا مردمی فعالیت دارند که از این تعداد ۱۱۸ مرکز در مساجد استان زنجان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی مدیر کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف کمیته امداد در حوزه مردمی‌سازی فعالیت‌های این نهاد اظهار کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری از اولویت های این نهاد بوده و با همین نگاه در حال حاضر ۱۸۳ مرکز نیکوکاری با محوریت و مدیریت کاملا مردمی در سطح استان فعالیت دارند.

 


وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در حوزه کیفی‌سازی فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: خوشبختانه با تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری ایجاد تشکل های مردمی است.

 


این مسئول ادامه داد: هم اکنون ۲۷ مرکز نیکوکاری روحانی محور در سطح استان زنجان به صورت تخصصی در حوزه خدمت رسانی فعالیت می کنند.

 


به گفته صالحی، ۱۱ مرکز در حوزه زکات، پنج مرکز در حوزه فرهنگی و مشاوره، ۱۱ مرکز در حوزه خدمات معیشتی فعالیت دارند.

 


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به برگزاری جشنواره گفتمان خدمت در زنجان اشاره کرد و گفت: تجربه نگاری و نشر فرهنگ انفاق و احسان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 


وی اضافه کرد: جشنواره گفتمان خدمت ویژه مراکز نیکوکاری، تشکل ها و فعالان تبلیغی از ۲۱ تا ۲۳ اسفند ماه جاری در محل حسینیه عاشقان ثارالله واقع در بزرگراه ۲۲ بهمن برگزار می شود.

کد خبر 1257128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha