به‌کارگیری ۶۷۰۰ مبلغ در اردوها و کاروان‌های راهیان نور

سردار سوری، از به‌کارگیری ۶ هزار و ۷۰۰ نفر مبلغ از سوی بسیج طلاب در اردوها و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: ۱۵ هزار نفر از راویان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ و رزمندگان در راستای روایتگری و تبیین حقایق دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار مجید سوری، شامگاه یکشنبه (۲۱ اسفند) در مراسم اختتامیه جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور که در پادگان شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امسال با هم‌افزایی سپاه‌های استانی ۲۴ جشنواره ره‌آورد سرزمین نور اجرا شد که در این جشنواره بیش از ۶۰ هزار اثر ارائه شد.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، با بیان اینکه این آثار توسط هیات داوران داوری و در نهایت ۴۴ نفر از ۱۹ استان برگزیده شدند، افزود: این جشنواره هر ساله به منظور ثبت آثار هنری و ماندگاری آثار در راستای راهیان نور و دفاع مقدس و ترویج ارزش های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این اقدام باعث شناسایی، جذب و سازماندهی هنرمندان عرصه‌های مختلف متعهد به انقلاب اسلامی در این خصوص شده است.

 

دبیر قرارگاه مرکزی اردویی راهیان نور سپاه و بسیج، در خصوص اقدامات راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد: امسال بیش از ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف و حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر روز را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و جنوب اعزام انجام شد.

 

وی با بیان اینکه جهت اعزام کاروان‌ها اقداماتی صورت گرفته است، اضافه کرد: فعالسازی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با مسئولیت و فرماندهی سردار قریشی، فعالیت کمیته‌های مختلف در این قرارگاه که نتیجه آن حضور زائران در این سرزمین مقدس بوده است.

 

سردار سوری، ادامه داد: آماده‌سازی یادمان‌ها، اردوگاه‌ها و زائرسراها در خوزستان و استان‌هایی که میزبان زائران در غرب و شمال غرب بودند، ایجاد پست‌های امدادی و هماهنگی با مراکز بهداشتی و درمانی از سوی کمیته بهداشت، تهیه پیوست‌هایی از مشکلات و برطرف کردن آنها، راه‌اندازی قرارگاه راهیان نور خانوادگی و خودروهای شخصی به شکلی که اعزام کاروان‌های راهیان نور خانوادگی هر شهرستان یک کاروان داشته باشد، انجام گرفته است.

 

وی از به‌کارگیری ۶ هزار و ۷۰۰ نفر مبلغ از سوی بسیج طلاب با هماهنگی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در اردوها و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۱۵ هزار نفر از راویان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ و رزمندگان در راستای روایتگری و تبیین حقایق دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج، یاد آور شد: ایجاد نمایش رزمی فرهنگی تبلیغی در اردوگاه‌های راهیان نور، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای هوا و فضا در یادمان بیت‌المقدس، همچنین جذب و سازماندهی ۱۱۰ هزار نفر خادم‌الشهدا جهت ارائه خدمت به زائرین که تاکنون بیش ۹ هزار نفر در یادمان ها و اردوها به‌کارگیری داشته‌ایم.

 

 

انقلاب اسلامی ایران با ورودش الگوی جدیدی از حکمرانی را در سطح جهان به نمایش گذاشت

امیر عزیز نصیرزاده، نیز عنوان کرد: دشمن همواره درصدد ضربه زدن و ایجاد توطئه علیه ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان است و لحظه‌ای نیست که دشمنی خود علیه انقلاب را رها کنند. 

 

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، ادامه داد: علت این همه دشمنی دشمنان، این است که همواره باطل و حق با هم در حال مبارزه و جنگ هستند و البته که حق به برتری خواهد رسید. 

 

 وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران با ورودش الگوی جدیدی از حکمرانی را در سطح جهان به نمایش گذاشت، الگویی که برای همه حوزه‌های فردی و اجتماعی برنامه و هدف دارد، دشمن این را برنمی‌تابد و هر لحظه به دنبال ضربه است. 

 

امیر نصیرزاده خاطر نشان کرد: حکمرانی دشمنان مبتنی بر استفاده ابزاری از مفاهیم مقدسی چون زن و مادر است در حالی که اسلام و انقلاب بهترین نگاه را نسبت به این مفاهیم دارند. 

 

کد خبر 1257327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha