اجرای طرح «سلام شهید» در شهرستان قرچک

بمناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید، طرح «سلام شهید» در شهرستان قرچک اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، بمناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهید، طرح «سلام شهید» با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، فاتحی‌نژاد فرماندار، کادری رئیس اداره بنیاد شهید و جمعی از مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان اجرا شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم ۲۲ اسفند را فرصتی برای تکریم مقام والای شهدا دانست و گفت: شهدا از جان و مال خود در راه حفظ اسلام و وطن گذشتند و این رمز جاودانگی شهیدان است.

وی تبیین سیره زندگی شهیدان را وظیفه مسئولان دانست و افزود: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان قرچک مورد توجه همه نهادها باشد.

فرماندار قرچک با اشاره به تربیت صحیح نسل امروز تاکید کرد: خوشبختانه به یُمن انقلاب اسلامی در کشور ها قهرمانان بسیاری همچون شهدا وجود دارد که جوانان می‌توانند زندگی آنها را الگوی خویش قرار دهند.

گفتنی است، در این طرح که با مشارکت فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ناحیه انجام شد در قالب ۸۵ تیم متشکل از تمامی رؤسای ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، پایگاه های بسیج و معتمدین معین با ۲۱۰ خانواده معزز شهدا شامل والدین گرانقدر و همسران مکرمه شهدا دیدار و از ایشان تجلیل شد.

کد خبر 1257412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha