برگزاری کوهپیمایی طرح شهید سلیمانی توسط خادمیاران رضوی در کرمانشاه

آرایشی،گفت:یکی از برنامه های شاخص و مهم کانون خادمیاران رضوی در سال جاری، اجرای برنامه کوهپیمایی طرح شهید سلیمانی است که باید با حضور گسترده مردم و خادمیاران رضوی برگزار می شود.

 حشمت ا... آرایشی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به فعالیت خادمیاران رضوی در ورزش ،گفت: افرادی تحت عنوان کمک خادمیار، با گذراندن دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، مقرر شده جهت جذب جوانان و نوجوانان به عرصه ورزش، در این زمینه فعالیت تبلیغاتی کنند.

 

مسئول کانون خادمیاران ورزش رضوی کرمانشاه ؛افزود: جذب کمک‌های مالی، تشکیل تیم‌های محله‌ای، حضور در برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی(ع)، حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی به صورت مصور، حفظ شأن مخدومین و ارائه خدمت به آن‌ها، ثبت فعالیت‌ها در سامانه رضوی، جذب جوانان و نوجوانان از طریق آموزش و پرورش و پایش خانواده‌ها جهت جذب آن‌ها به عرصه ورزش را از دیگر برنامه‌های مهم تقویم ورزشی که طی این چند سال انجام شده است .

 

وی،خاطر نشان کرد: برخی از مربیان رشته های ورزش رضوی علاوه بر انجام رسالت خود در بخش آموزش، به صورت خودجوش و از حساب شخصی خود اقدام به اجرای مواسات و کمک های مؤمنانه کردند و به یاری نیزمندان شتافتند .

 

آرایشی ،تصریح کرد:جشنواره کشوری فرهنگی، ورزشی خادمیاران رضوی در خرداد ماه سال ۱۴۰۲برگزار و شامل یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال و باستانی ویژه آقایان در رده سنی نوجوانان است که در مشهد مقدس به منظور پر کردن اوقات فراقت دانش آموزان برگزار می شود .

کد خبر 1257441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha