راهیان نور؛ نخستین سفر مشترک  زوج شیرازی

تازه داماد شیرازی در اردوی راهیان نور؛ همه چیز زندگی مشترکمان از مهمانی شهدا شروع شد، آشنایی من و همسرم از یادواره شهید ابراهیم هادی شروع شد، در مراسم یادبود شهید هادی عهدهایی را بستیم و خود شهدا هم برای رفتن زیر یک سقف به ما کمک کردند.

 خبرگزاری شبستان مازندران؛

اردوی راهیان نور امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شد، در میان زائران حضور زوج های جوان خودنمایی میکرد، تازه عروس و داماد شیرازی برای ماه عسل به منطقه شلمچه آمده بودند تا زندگی مشترک خود را با دعای شهیدان بیمه کنند.

 

در روزگاری که همه به دنبال تجملگرایی هستند و زوج های جوان کشورمان سلفی های تجلاتی در سفرهای خارجی را در صفحات مجازی خود منتشر می کنند، یک زوج جوان با شرکت در اردوی راهیان نور ماه عسل خود را در قدمگاه شهدا میگذرانند.

 

این زوج شیرازی به عنوان نسل جوان انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی حضور یافتند تا بگویند ادامه دهنده راه شهدا هستیم و باید از تجملاتی که امروزه زندگی را تحت الشعاع خود قرار داده است دوری کنیم که قطعا با کمک شهدا خوشبختی در همین سادگی است.

 

همه چیز از شهدا شروع شد

تازه داماد شیرازی در حاشیه این سفر میگوید: خدا را شاکریم که در این ایام در ماه شعبان به دعوت از شهدا در علقمه طلاییه با حاج خانم حضور پیدا کردیم، بعد از چند هفته که مراسم عروسی را در روز ولادت باسعادت حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار کردیم، در اولین سفر بعد از ازدواج یا همان ماه عسل اردوی راهیان نور را انتخاب کردیم.

 

وی با بیان اینکه همه چیز ما از شهدا شروع شد، ادامه میدهد؛ آشنایی من و همسرم از شهید ابراهیم هادی شروع شد، در مراسم یادبود شهید هادی عهدهایی را بستیم و خود شهدا هم به ما کمک کردند، سفر راهیان نور امسال عالی بود؛ باتوجه به اتفاقات اخیر به نوجوان و جوانان و برخی از مسئولانی که روی صندلی نشسته اند اما برای مردم کار نمی‌کنند این است که به این اردو بیایند و آن جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری فرمودند را در میدان اجرایی کنند، ابوالفضلی کار کنند.

 

این روحانی بسیجی با بیان اینکه ماه عسلمان را در آرام ترین جای زمین حضور یافتیم که از سیره شهدا برای ادامه راه الگو بگیریم،‌ تاکید میکند: اینجا شهدا را تفحص کردند باید بیان شود اینکه چه اتفاقاتی افتاد، مسئولان باید بدانند چه خون‌هایی ریخته شده تا صندلی مدیریت بر جای ماند. به عقیده وی وظیفه روحانیون این است که مبلغ شهدا و ادامه دهنده راه آنان باشیم که واقعا در این دوران اهمیت دارد، به فرموده حاج قاسم ما ملت شهادتیم و هر چه داریم از امام حسین (ع) است، پیاده روی اربعین را ببینید، اینجا راه کربلاست.

 

این تازه داماد تاکید میکند: توصیه ما به تازه عروس و دامادها سفر به راهیان نور است و این آرامشی که میخواهند از شهدا بخواهند و بدانند که این آرامش اینجا وجود دارد، اینجا بهترین مکان برای دعا کردن است، دعای ما تعجیل در فرج امام زمان (عج) و سر و سامان گرفتن جوانان است.

 

عکس‌های دونفره ما در راهیان نور زیباترین خاطراتمان می‌شود

نو عروس شیرازی با بیان اینکه انتخاب این سفر تصمیم خودم بود، ادامه میدهد: چهار بار زمانی که مجرد بودم در اردوهای راهیان نور شرکت کردم بار آخر سه سال پیش بود فکر میکردم دیگر سعادت حضور ندارم، تا اینکه امسال تصمیم گرفتیم ماه عسلمان اینجا باشیم، من اینجا آرامش خاصی دارم حس خوبی دارد که هیچ جای دنیا نداریم.

 

وی با بیان اینکه در این سفر عکس های زیادی گرفتیم قشنگ‌ترین عکس‌های دو نفره ما در این مناطق بود، خاطره زیبایی می شود، میگوید: به نوجوانان و جوانان میگویم که حتما اینجا بیایند، به‌خصوص برای کسانی که می‌خواهند تغییر و تحول ایجاد کنند خوب است.

کد خبر 1257528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha