حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز حفظ شود/ارائه خدمات مناسب به گردشگران

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز حفظ شود.

حجت الاسلام «اسدالله جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به برنامه های نوروز و خدمات رسانی به مسافران و همچنین حفظ حرمت ماه رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: این تقارن نباید منجر به حرکت شکنی و یا اختلال در خدمت رسانی بشود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: حرمت ماه مبارک رمضان در نوروز توسط مردم استان، مسافران و مسئولان حفظ شود و نباید این ایام شادی و آغاز سال نو منجر به بی حرمتی نسبت به مقدسات باشد.

 

وی با اشاره به ظرفیت گردشگری استان اصفهان تصریح کرد: نوع خدمات و تسهیل شرایط از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که حفظ حرمت نیز بشود.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: نظارت بر خدمات مراکز تفریحی و ستاد تسهیلات سفر وجود دارد و باید اصول شرعی و قانونی رعایت شود.

 

وی یادآورشد: هیچ دلیلی بر ترک اصول و قوانین نداریم و متولیان مراکز تفریحی و گردشگری باید این موضوع را مد نظر داشته باشند و بی قانونی نکنند.

 

ارائه خدمات مناسب به گردشگران

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضایی بر اجرای قوانین و خدمت رسانی به مردم نظارت دارد، تصریح کرد: معاون حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب این موضوع را دنبال می کند.

وی ادامه داد: نباید اختلالی در خدمت رسانی به مردم و گردشگران ایجاد شود و هم افزایی بین بخشی لازم است.

 

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: برخی از افراد سودجو درصدد سو استفاده برای تصرف اموال عمومی مثل زمین و یا ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز هستند که ضابطین خاص قضایی با نظارت های مستمر مانع چنین هدفی خواهند شد و با متخلفین برخورد می شود.

کد خبر 1257538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha