اعزام کاروان های مردمی استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خالقیان گفت: کاروان های مردمی استان سمنان با شعار «رفیق شهیدم سلام» به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ علی خالقیان- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان  درجمع خبرنگاران با بیان اینکه  اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و مهم‌تر ازهمه، جهاد تبیین برگزار می شود گفت:اردوی راهیان نور مردمی به نام «طلایه داران مرصاد» با شعار «رفیق شهیدم سلام» از امروز 23اسفندماه در استان سمنان آغاز می شود.

 

وی پیش بینی کرد: ثبت نام انجام شده بیش از ۲هزار نفر از مردم استان سمنان به صورت خانوادگی با خودروهای شخصی و برخی نیز در قالب کاروان های اتوبوسی به طرف استان خوزستان و یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور حرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در دو اردوگاه اندیمشک و اردوگاه خرمشهر میزبان کاروان های راهیان نور مردمی استان سمنان با راویان و خادمان شهدا خواهیم بود اظهارداشت: افرادی که از ثبت نام جامانده اند می توانند به اردویی نواحی مقاومت بسیج در شهرستان ها مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

خالقیان با تأکید براینکه در جنگ شناختی دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن ارزش های دفاع مقدس است ادامه داد: به برکت خون شهدا ما شاهد اشتیاق برای شرکت در اردوهای راهیان نور هستیم.

 

به گفته فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان اعزام به مناطق عملیاتی در ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1257593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha