خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند

عزیزی با اشاره به ناچیز بودن خدمات ما در برابر عظمت و ایثار خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، اجلاسیه روز شهید به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حضور آیت الله ناصری یزدی امام جمعه یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، حجت الاسلام عباس زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در دفتر نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه یزد برگزار شد.

 

عزیزی معاون استاندار یزد در این مراسم با گرامی داشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل گفت : در مقام شهدا همین افتخار بس که  خداوند میفرماید "من جانشین شهید هستم در خانه او" و همین یک جمله مقام رفیع و جایگاه والای شهید را می رساند.

 

وی اضافه کرد: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده های آنان سنگین و عظیم است چرا که به فرموده معمار کبیر انقلاب خانواده شهدا چشم و چراغ کشورند و ما هر آنچه انجام دهیم در برابر عظمت و ایثار آنان ناچیز است.

 

معاون استاندار بیان کرد: خداوند شهادت را نصیب ملت بزرگ ایران کرد و چنان به آن ارزش بخشید که سید و آقای شهدا را حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار داد و شهدا نیز در حقیقت در مسیر آن امام همام به این مقام و درجه رسیدند.

 

 

در این مراسم از نماهنگ « سرزمین ارزوها» با موضوع شهدا به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به تهیه کنندگی سبحان زارع، آهنگسازی محسن آرمان و شعر عالیه مهرابی رونمایی شد.

 

تجلیل از مروجان فرهنگ ایثار و شهادت و برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی شاهد و ایثارگر از دیگر بخش های برگزاری این اجلاسیه بود.

 

کد خبر 1257594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha