ضرورت اهتمام به یاد و خاطره شهدای عزیز در همه ایام/تاثیر دعای شهدا در زندگی روزمره

رییس سازمان حج وزیارت بر اهتمام به یاد و خاطره شهدا در همه ایام تاکید کرد و گفت: بی شک دعای شهدا در زندگی تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید عباس حسینی» رییس سازمان حج وزیارت در جلسه با تنی چند از خانواده ها و فرزندان معظم شهدا به مناسبت روز شهید اظهار کرد: همه ساله یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم و شهدای عزیز و خانواده های آنها آبروی ایران اسلامی هستند.


وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه«وظیفه قدردانی از ایثارگران بویژه شهیدان، فریضه ای عینی، تعینی و همیشگی است »گفت: بنده و همه همکاران نیز از شما خانواده شهدا که آبروی سازمان هستید ،قدردانی می کنیم.


رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: بی شک شهدای عزیز ناظر بر چنین جلسات معنوی و پاکی هستند و دعای آنها همواره پشت و پناه ما خواهد بود.


حسینی حضور فرزندان شهدا که به عنوان افرادی متخصص و کاردان مشغول به فعالیت در امور سازمان هستند را مورد توجه و حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: قطعا دعای خیر شما و پدران شما کارگشا خواهد بود.


وی افزود: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده آنها وظیفه ما محسوب می شود و حتی این توفیق داریم که همه ساله در حج تمتع میزبان جمعی خانواده شهدا باشیم که گرامیداشت شهیدان عزیزمان در ایام حج نیز از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت انجام می گیرد.


رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه هر روز شهدا را یاد خواهیم کرد، گفت: اگر یک روز یاد شهدا و خانواده آنها نباشیم آن روز«روز مرگ معنوی » ما محسوب می شود.


حسینی با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا باید به صورت عینی و تعینی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد گفت: هر چه از مقام شامخ شهدای بزرگوار بگوییم کم است قدردان خانواده های شهدا هستیم.


همچنین حجت الاسلام والمسلمین شهسواری مشاور رییس سازمان در امور ایثارگران نیز در این نشست صمیمانه با خانواده های شهدا، اظهار کرد: سر تعظیم به خانواده های شهدا فرود می آوریم که شهدای آنها کاری بزرگ و الهی کردند. ما نیز وظیفه داریم در جلب رضایت خانواده شهدا کوشا باشیم و این رویکرد رضایت خداوند را بدنبال دارد.


همچنین فرزندان و خانواده های معظم شهدا که در این جلسه حضور داشتند به گفتگوی صمیمانه با رییس سازمان حج و زیارت پرداختند.

 

کد خبر 1257650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha