طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دوامی ندارد

رحماندوست گفت: حتی اگر ۲ یا چند کشور برای عادی‌سازی با روابط با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده یا قرارداد تطمیع و سازش امضا کنند، باز هم این حرکت و این مسیر برخلاف جهت رودخانه است و دوامی نخواهد یافت.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سیاست‌های انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین با اشاره به برنامه‌های مختلف در این امر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی که در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در ایام مختلف سال از جمله دهه فجر برگزار می‌شود، نشان می‌دهد که تمام تحولات استراتژیک منطقه در جهت دهی به سمت مقاومت از یک سو و از سوی دیگر تضعیف رژیم صهیونیستی است.

 


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشور‌های منطقه امروز از نقش ایران در جبهه مقاومت تأثیر می‌پذیرند و اگر خدای ناکرده نقش ایران در منطقه حذف شود، جایگاه تقویت جبهه مقاومت و فلسطین حذف می‌شود.

 


رحماندوست در مورد روند عادی‌سازی روابط از سوی اسراییل یادآور شد: رژیم صهیونیستی خواهان رابطه با کشور‌های منطقه نیست حتی اگر ۲ یا چند کشور برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده و یا قرارداد تطمیع و سازش امضا کنند، باز هم این حرکت و این مسیر برخلاف جهت رودخانه است و دوامی نخواهد یافت.

 


وی تصریح کرد: حتی کشور‌هایی که وارد مذاکره و ایجاد روابط با رژیم صهیونیستی شده‌اند نیز باید بدانند که مردم این کشورها با این اقدام دولت‌شان مخالف هستند و چیزی در این رابطه دست آن‌ها را نمی‌گیرد.

 


این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به نقش دیپلماسی در تقویت جایگاه جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: دیپلماسی در جمهوری اسلامی ایران تعریفی متفاوت از سایر کشور‌ها دارد و در دیپلماسی جمهوری اسلامی منافع ملی و دیپلماتیک و ایدئولوژیک کاملاً مد نظر قرار گرفته است.

کد خبر 1257685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha