آغاز رقابت ۱۴ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز رقابت ۱۴ اثر نمایشی در مرحله نهایی هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه این استان از امروز به مدت دو روز خبر داد.

تقی صادقی -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، از برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی از صبح امروز (چهارشنبه، 24 اسفندماه) خبر داد و گفت: رقابت آثار نمایشی در دو نوبت صبح و عصر امروز و فردا به میزبانی شهرستان جاجرم ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی 14 اثر نمایشی از شهرستان های استان با هم رقابت می کنند، نمایش «زمان مجهول» به کارگردانی علی مهنانی،«جهنم سفید» به کارگردانی محمدعلی ادهمی، «نبض بی دلیل» به کارگردانی عسل خاکی، «من بگم من بگم» به کارگردانی توحید سجادی ،«نبرد» به کارگردانی فاطمه حصاری، «تخت پادشاهی» به کارگردانی کیانا صباغی و «جیغ» به کارگردانی آرین حقانی معین و زهرا سجادی طی دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه امروز با هم رقابت می کنند.

 

صادقی افزود: نمایش‌های «میز»به کارگردانی علی سعادتی، «کار برای بچه‌ها ممنوع» به کارگردانی امیرحسین اسدزاده، «نفس آخر» به کارگردانی رضا رضایی، «4:20» به کارگردانی مهدی میرآخورلو، «قرار» به کارگردانی احسان یحیی آبادی،«دریده» به کارگردانی محمدعلی ادهمی هم در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 19 روز پنج‌شنبه بیست و پنجم اسفندماه جاری به روی صحنه می‌رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور «محمدصالح مداح حسینی» روز جمعه از ساعت 10 تا 14 به عنوان برنامه جنبی این جشنواره خبر داد.

 

صادقی با بیان اینکه از 47 اثر نمایشی رسیده به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه جوان، 22 اثر به مرحله بازبینی راه یافت و از این تعداد 14 نمایش برای رقابت نهایی انتخاب شد، داوری مرحله نهایی جشنواره را محمد صالح مداح حسینی، مهدی کشمیری و آزاده حیدرزاده معرفی کرد.

 

گفتنی است؛ آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی عصر روز جمعه بیست و ششم اسفندماه به میزبانی شهرستان جاجرم برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش معرفی و تجلیل می شوند.

کد خبر 1257781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha