تکریم ۵۰ خانواده شهید در همدان

سهرابی بیدار گفت: با اجرای طرح سپاس با ۵۰ خانواده، کارکنان شرکت برق همدان با ۵۰ خانواده شهید استان همدان دیدار کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علی سهرابی بیدار در نشست با فرزندان شهدا و ایثارگران شرکت توزیع برق استان همدان اظهار کرد: شهدای گرانقدر برای آسایش و آرامش مردم از عزیزترین سرمایه خود گذشتند و  امروز باید با تأسی از شهدا در خدمت به مردم گام‌های خود را بلندتر برداریم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای طرح سپاس در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان کرد: این طرح یک تکلیف است که با جدیت اجرا شد و  امسال با 50 خانواده معزز شهید در استان دیدار داشته ایم.
سهرابی‌بیدار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه امور ایثارگران تصریح کرد: برگزاری برنامه های مختلف با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جماعات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور مستمر در برنامه‌های استانی و عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا از مهمترین این برنامه ها بوده است.
وی، برگزاری نشست‌ صمیمی با ایثارگران و فرزندان شهدا، حلقه‌های ایثار، نمایشگاه کتاب، همایش پیاده‌روی، تقدیر از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و ... را از دیگر برنامه‌های اجرایی شرکت برق همدان برشمرد.
سهرابی بیدار گفت: در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت برق هم 255 نفر در این شرکت متقاضی بوده و تشکیل پرونده دادند که تاکنون حکم کارگزینی 137 نفر صادر شده و 16 نفر در مراحل گزینش قرار دارند و در این زمینه جزء شرکت‌های پیشرو در استان بوده ایم.
وی با بیان اینکه امتیازات مربوط به حوزه ایثار در احکام و معافیت‌ها هم بر اساس ضوابط و مقررات انجام شده است، افزود: خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران هم در حال جمع‌آوری است که امید است با عنوان مجموعه صنعت برق استان به زیور طبع آراسته شود.
مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان همدان هم اظهار کرد: جامعه هدف ایثارگری ما بالنده، پویا و متعهد به نظام و ارزش‌های دفاع مقدس است.
عباس گودرزی با اشاره به ابلاغ طرح سپاس افزود: این طرح با حمایت مدیرعامل و مشارکت مدیران واحدهای اجرایی به خوبی در پنج مرحله اجرا شده است.
مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان هم اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه امور مربوط به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات و تلاش‌های خوبی داشته است.
در پایان این مراسم دو اصله نهال به یاد شهدا در محوطه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان کاشته شد.
پایان پیام/

 

کد خبر 1257905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha