برگزاری کلاس های آموزشی توانمندسازی خانواده ها در مدارس

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان گفت: کلاس های آموزشی جهت توانمندسازی خانواده ها در مدارس سطح این شهرستان برگزار شد.

رضا خسروی- مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: در روز های پایانی سال با هدف ارتقای توانمند سازی خانواده ها با حضور اساتید مجرب آموزش و پرورش کلاس های آموزش خانواده با موضوع های آسیب های فضای مجازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا کارگاه های مهارت های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، مهارت ارتباط موثر و آموزشی مسائل تربیتی و مشکلات نوجوان در مدارس شهرستان شیروان برگزار شد.

 

خسروی عنوان کرد: کلاس های آموزش خانواده در مدارس شهید فاتحی خانلق، شهید نورالله مقدم، امیر کبیر، الزهرا، شهیداباذر ریاضی زیارت، شهید عوض پور حسین آباد در طی دو روز شیفت صبح و عصر برگزار شد و استقبال خوبی از سوی خانواده ها جهت شرکت انجام شد.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شیروان با اشاره به اینکه دشمن سالهاست در حال فتنه‌انگیزی میان مردم ماست، بیان کرد: راهکار مقابله با همهٔ آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه به حوزه خانواده است.

 

خسروی اضافه کرد: حال که دشمن در حال تغییر ذائقه مردم و خانواده‌های ایرانی است؛ بایستی فعالیت‌های فوق‌العاده و ویژه‌ای را انجام دهیم تا از این فتنه نیز عبور کنیم.

 

وی خواستار فعالیت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی در خصوص کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی شد و تصریح کرد: از طریق «آموزش» و «مشاوره صحیح» می‌توان در مناطق محروم شاهد کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی باشیم.

 

وی افزود: علاوه بر آموزش، حضور روانشناسان و مشاوران زبده برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تحقیقاتی و پژوهشی می‌تواند در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه مناطق و شهرستان‌های محروم بسیار اثر بخش باشد.

 

 

کد خبر 1257925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha