۴۵۰ ایستگاه تلویزیونی و رادیویی در سیستان و بلوچستان فعال است

مدیرکل صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان گفت: ۴۵۰ ایستگاه تلویزیونی و رادیویی در این استان فعال و ۹۰ ایستگاه در انتظار قرار گرفتن زیرپوشش دیجیتال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،  علیرضا کیخا روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح ویژه برنامه های نوروزی و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ویژه برنامه‌هایی به مناسبت تحویل سال نو، ماه مبارک رمضان، شبهای قدر، روز قدس و عید سعید فطر در شبکه هامون تدارک دیده شده که ویژه برنامه‌ نوروز از امشب (۲۷ اسفند) با عنوان نوکین روچ (روز نو) از چابهار پخش خواهد شد. وی بیان کرد: تغییرات جدی در فرم برنامه های این مرکز بوجود آمده و برنامه های سحری و افطاری در ماه مبارک رمضان با مجری های جدید اجرا خواهد شد که ویژه برنامه سحری جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

مدیرکل صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان افزود: مخاطب محوری، بهره گیری از ظرفیت های مردمی و استفاده از نیروهای جوان و خلاق در برنامه ها از اهداف و برنامه های صدا و سیما مرکز استان است بطوریکه تصویر دیده شده از قاب تلویزیون باید تصویر خود مردم بوده و خبر و برنامه خنثی پخش نشود.

 

وی بیان کرد: سند تحول صدا و سیما، محور برنامه های ما است و رویکرد حل مساله در برنامه های مختلف پررنگ خواهد شد بطوریکه سال آینده اتفاقات بسیار خوبی برای صدا و سیما استان رقم خواهد خورد. مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: تمرکز شبکه استانی هامون بر روی برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان است و برنامه‌های سحر نیز به لحاظ فرم و محتوا تغییرات اساسی کرده است.

 

وی اظهارداشت: ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ یک برنامه اختصاصی جذاب است که هفت گروه مهمان به همراه هفت سین از نمادهای سیستان و بلوچستان بر روی آنتن خواهند رفت. کیخا گفت: در لحظه تحویل سال از چابهار با آنتن شبکه ۲ و سه در ارتباط بوده و برای اولین بار در شبکه هامون سال نو را به صورت سه قاب از گلزار شهدا، روستای صفدر میربیک جزینک و مزار شهید حاج قاسم میرحسینی پوشش می دهد.

 

وی افزود: فردا ۲۸ اسفندماه نیز ویژه برنامه آخرین مجله خبری سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۱ در پنج بسته خبری پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مخاطب خبر شبکه استانی حدود ۴۰ درصد در زاهدان افزایش داشته اما هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب داریم. وی پیگیری تهیه سریال و یا فیلم تعقوی لیث را از دیگر برنامه های سال آینده صدا و سیما استان برشمرد.

کد خبر 1258248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha