تابلوهای شهدا رنگ و بوی نوروز به خود گرفت

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: همزمان با آغاز سال نو، تعویض بنر و مرمت کلیه تابلوهای شهدا در سطح شهر انجام شد و رنگ و بوی نوروز به خود گرفت.

سلیمان آذری- سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: ستاد نوروزی بنیاد شهید شیروان همزمان با آغاز سال جدید و شروع سفر های نوروزی از آنجا که هر شهرستان نماد و سنتی از شهر را در اختیار دید مسافرین قرار می دهد این بنیاد سعی خود را بر آن گذاشت تا بتواند تغییری در این خصوص انجام دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: پیش از شروع سال جدید تمثال کلیه شهدای امیر، سردار و شهید مدافع حرم شهر که افتخار این شهرستان هستند، را در معرض دید مسافرین در دو ورودی اصلی شهر واقع در ضلع غربی و شرقی قرار دادیم و جهت زیبایی چهره شهر کلیه تابلو های سطح شهر را مرمت و بنر های فرسوده آنان را تعویض کردیم.

 

آذری عنوان کرد: تا کنون صد درصد کار به نتیجه مطلوب رسیده و همچنین فضا سازی محیط اداری و بیرونی بنیاد شهید این شهرستان نیز جهت آغاز سال نو و آغاز حلول ماه مبارک رمضان انجام گرفته است.

 

سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان تصریح کرد: شهرستان شیروان دارای ۳ امیر شهید ، ۷ سردار شهید و یک شهید مدافع حرم است که شهید براتعلی صدقی تنها امیر سرلشگر خلبان شهرستان است.

 

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۸ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون ۱۰۱ آزاده دارد.

 

 

 

کد خبر 1258458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha