لزوم مشارکت نخبگان و تحصیلکرده‌ها برای تحقق رونق تولید در کشور

ماموستا رستمی بر لزوم مشارکت نخبگان و تحصیلکرده‌ها برای تحقق شعار سال و رونق تولید در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی_امام جمعه سنندج_ در اولین خطبه‌های نماز جمعه سنندج سال ۱۴۰۲ در جمع نمازگزاران مسجد جامع سنندج اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری شعار سال را مهار تورم، رشد تولید بیان کرده‌اند و نیاز است نخبگان و تحصیلکرده‌ها برای تحقق رونق تولید در کشور مشارکت کنند.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها از جمله دولت باید تلاش خود را بکار گیرند تا با تحقق شعار رهبر معظم انقلاب، مشکلات موجود برطرف و زمینه رفاه مردم فراهم شود، افزود: لازمه مهار تورم توجه به مناطق کمتر توسعه‌ یافته است و مسئولان باید این مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: نیاز است در چنین مناطقی از جمله کردستان، واحدهای صنعتی بزرگ ایجاد و به توسعه گردشگری و ساماندهی مرز توجه شود.

 

ماموستا رستمی اعلام کرد: مسئولان زمینه لازم را برای حضور سرمایه گذاران با پرداخت وام کم‌بهره فراهم کنند، چراکه رفع مشکلات اقتصادی، نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است.

 

وی با بیان اینکه ایران از لحاظ منابع خدادادی و انسانی، ثروتمند است، اضافه کرد: ظرفیتی مانند دریاچه زریبار مریوان، فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و به دنبال آن توسعه اقتصادی در منطقه است‌.

 

امام جمعه سنندج همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، از نمازگزاران خواست از فرصت این ماه، برای توبه و نزدیکی به بارگاه خداوند به بهترین شیوه استفاده کنند.

کد خبر 1258729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha