صهیونیست ها، به اعتکاف کنندگان مصلای قبلی حمله کردند

نظامیان صهیونیستی، به اعتکاف کنندگان مصلای قبلی در ماه رمضان حمله کردند و سعی کردند آنان را از این مصلی بیرون کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، نظامیان رژیم صهیونیستی شنبه شب (5 فروردین ماه) بعد از حمله به مسجدالاقصی، اقدام به محاصره مصلای قبلی کرده و تلاش کردند، اعتکاف کنندگان را از داخل این مصلی بیرون کنند.

 

با وجود آنکه مقامات صهیونیستی با زور به اعتکاف کنندگان حمله کردند و سعی کردند آنان را از این مصلی بیرون کنند، معتکفین از این اقدام سرباز زدند و مقاومت کردند.

 

اشغالگران همچنین ده ها محافظ اعتکاف کنندگان در مصلای صخره مشرفه را مجبور به ترک این مکان کردند و یکی از نیروهای جوان را پس از امتناع وی از خروج از صحن مسجدالاقصی دستگیر کردند.

 

با از سرگیری حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی، مقامات صهیونیستی بیم آن دارند که بار دیگر امروز یکشنبه، مصلای قبلی به صحنه درگیری تبدیل شود.

 

بعد از ظهر روز جمعه، نیروهای اشغالگر به حیاط مسجد الاقصی یورش بردند و پرچم‌ها و بنرهای فلسطینی از جمله پرچم‌های فلسطینی با شعار «لانه شیرها» را از برخی ساختمان‌های آنجا برداشتند و سپس یکی از جوانان را در جریان ازدحام جمعیت دستگیر کردند.

 

در همین راستا، اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد: بیش از 100 هزار نمازگزار اولین نماز جمعه ماه رمضان را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

کد خبر 1258973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha