کرمان جزو پنج استان دارای بیشترین مسافر و گردشگر نوروزی شد

استاندار کرمان با اشاره به افزایش مسافران و گردشگران نوروزی گفت: کرمان جزو پنج استان دارای بیشترین مسافر و گردشگر نوروزی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار نوروزی با نماینده عالی دولت در استان گفت: کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور باید در حوزه نظارت ترافیکی به نحوی اقدام شود که ایمنی سفر برای مسافران و گردشگران بیش از پیش محقق شود.

 

 

رئیس کل دادگستری استان ضمن اعلام حمایت و همراهی دستگاه قضایی از سازمان های مختلف به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم و مسافران نوروزی، تصریح کرد: افزایش آمار گردشگران و مسافران نوروزی در استان کرمان بسیار خوب بوده و باید از اقدامات انجام شده در این راستا قدردانی کرد.

 

 

وی از جاذبه های گردشگری و تاریخی بی نظیر در استان کرمان سخن به میان آورد و بر معرفی این جاذبه ها به منظور آشنایی هر چه بیشتر گردشگران تاکید کرد.

 

 

استاندار کرمان نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت خوب استان در حوزه گردشگری و پذیرش مسافران نوروزی بیان کرد: استان کرمان جزو پنج استان دارای بیشترین گردشگران و مسافران نوروزی بوده است و تعداد بازدید از باغ شاهزاده ماهان از میان 208 جاذبه شاخص در کشور، در رتبه 12 کشوری قرار داشته است.
 

 

محمدمهدی فداکار افزود: جاذبه های گردشگری بی نظیر و جدیدی از جمله گوهرپارک در استان کرمان ایجاد شده که با استقبال گسترده ای نیز روبرو بوده است.

 

گفتنی است؛ مرقد مطهر شهید سلیمانی در افزایش ورود مسافران نوروزی به استان نقش مهمی دارد.

کد خبر 1259084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha