جامعه پزشکی همواره از آرمانهای دفاع مقدس و انقلاب دفاع خواهد کرد

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: جامعه پزشکی همواره از آرمانهای دفاع مقدس و انقلاب دفاع خواهد کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خویش قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نادر میری فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان امروز(۹ فروردین) در دیدار نوروزی جمعی از مسئولین سپاه سلمان استان و بسیج جامعه پزشکی با تعدادی از خانواده های شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان داشت: مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به وجود شهدای مدافع سلامت این دانشگاه افتخار می‌کنند زیرا این عزیزان با فدا کردن جان خود در راه سلامت مردم و امنیت این مملکت به همه ما درس ایثار و فداکاری دادند و با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، در تاریخ ایران ماندگار شدند.

 

وی افزود: امروز وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که آن نیز دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مسیر پر افتخار شهدا و جانبازان عزیر این سرزمین است.

 

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: جامعه پزشکی همواره از آرمانهای دفاع مقدس و انقلاب دفاع خواهد کرد و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خویش قرار حواهد داد و اجازه نخواهیم داد دشمنان با توطئه های خود ما را از مسیر اصلی منحرف سازند.

 

در پایان این دیدارها و در راستای تکریم خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، از خانواده های شهیدان کیخا، کیانی، باقری، عنانی، شه بخش و ملاشهری با هدیه معنوی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1259313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha