دولت با مهار تورم و رشد تولید اقتصاد مردم را سامان دهد

آیت الله عابدینی گفت: دولت سیزدهم هم با مهار تورم، رشد تولید و اشتغال آفرینی اقتصاد مردم را سامان دهد البته اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته و مسئولان در حوزه معیشت مردم کارهای مختلفی را انجام داده اند اما باید بیش از پیش همت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی-امام جمعه قزوین- در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۱ فروردین) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی هستیم که ملت غیور و همیشه در صحنه و با عظمت ایران پای صندوق های رأی حاضر شده و ۹۸ و ۲ دهم درصد به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: این کار دشمنان را مایوس کرد ولی آنها هیچگاه دست از دشمنی برنداشتند به طوری که هنور هم شاهد توطئه های آنها علیه این نظام و مردم هستیم و امام خمینی (ره) روز ۱۲ فروردین را یوم الله نامیدند چراکه در این روز هم شاهد عظمت و بزرگی خدا در برابر اراده دشمنان بودیم و باید شاکر خداوند متعال باشیم.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم دولت سیزدهم هم با مهار تورم، رشد تولید و اشتغال آفرینی اقتصاد مردم را سامان دهد البته اقدامات مختلفی در این حوزه صورت گرفته و مسئولان در حوزه معیشت مردم کارهای مختلفی را انجام داده اند اما باید بیش از پیش همت کنند.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: البته مردم هم باید پشت مسئولان بایستند تا دشمنان ناامید شوند و مسئولان هم با این پشتوانه مردمی بتوانند مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

وی با اشاره به آغاز غنی سازی ۶۰ درصد در حوزه انرژی اتمی افزود: خداوند متعال را شاکر هستیم که به کوری استکبار جهانی و همه دشمنان غنی سازی ۶۰ درصد را آغاز کردیم و از مسئولان این حوزه هم تشکر می کنیم که در مسیر اقتدار و عزت ایران اسلامی گام برمی دارند.

 

امام جمعه قزوین در ادامه در خصوص طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: این طرح اقدام خوبی بود که متأسفانه در اجرا شیرینی آن را به کام معلمان تلخ کردند البته دولت اقدامات جبرانی را انجام داد و معلمان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی غرب زده ها که تعدادشان کم است در برخی پست های حساس برای اینکه نوکری خود را نسبت به بیگانگان نشان دهند کام مردم را تلخ کرده از همین رو باید بصیرت داشته و هوشیار باشیم.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با تسلیت وفات حضرت خدیجه  (س) گفت: حضرت خدیجه این بانوی بزرگوار ام المومنین و ام الاسلام هستند که همه دارایی خویش را در مسیر آرام های ایمانی و الهی صرف کردند و با فهم موقعیت پیامبر گرامی اسلام به خوبی ایشان را یاری کردند.

 

وی در ادامه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: یکی از مناسبت های پیش رو ولادت امام حسن مجتبی (ع) است که در نیمه ماه مبارک رمضان قرار دارد و امام جسن مجتبی (ع) قران ناطق و نمونه اخلاق کامل هستند و باید از ایشان الگو بگیریم.

 

امام جمعه قزوین با اشاره به حملات موشکی در جنوب سوریه یادآور شد: در حملات مقاومت اسلامی در جنوب سوریه، آمریکایی ها اعتراف کردند که تعدادی کشته و مجروح دادند البته آنها بیان کردند ما قصد نداریم واکنشی داشته باشیم که این صحبت آنها از روی خلوص نبوده بلکه می دانند اگر اقدامی کنند پاسخ محکم تری دریافت خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز آمریکا دیگر رو به افول است و رژیم صهیونیستی هم وضعیت به شدت بحرانی را دارد و امروز حتی کسانی که زمانی می خواستند با اسرائيل هم پیمان شوند احساس ننگ می کنند که بخواهند با رژیم صهیونیستی همراه باشند و رژیم صهیونیستی روز به روز انزوای بیشتری پیدا می کند.

 

آیت الله عابدینی در پایان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت: وزیر کشور بیانیه ای صادر کردند مبنی بر اینکه باید قانون حجاب اعمال شود بنابراین مسئولان باید این مهم را مورد توجه قرار داده و برای امر به معروف و نهی از منکر به طور جدی وارد میدان شویم.

 

کد خبر 1259610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha