وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران به دنبال استقرار نظامی در سوریه و لبنان است

در حالی است که به تاکید چندین باره مقامات کشورمان؛ حضور نظامیان ایران در سوریه تنها با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم انجام شده است؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادها کرده است ایران به دنبال استقرار نظامی در سوریه و لبنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رویترز گزارش داده است که یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بازدید از نظامیان این رژیم در کرانه باختری با نادیده گرفتن اقدامات خرابکارانه و تروریستی این رژیم علیه ایران اعلام کرده است که اجازه نخواهیم داد که ایران و حزب‌الله به ما آسیبی برسانند. تمامی جبهه‌های ما آماده هستند.

 

 

وی با طرح این موضوع که ایرانی‌ها در حال گسترش دسترسی‌شان به کرانه باختری و غزه و در تلاش برای رسیدن به استقرار نظامی در سوریه و لبنان هستند، گفته است: ایران در حالی به دنبال این هدف نظامی خود است که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشورها باشد، مخالفند.

 

 

این در حالی است که به تاکید چندین باره مقامات کشورمان؛ حضور نظامیان ایران در سوریه تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
 

کد خبر 1259826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha