۵۰ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در کردستان برگزار می‌شود

مرادی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۵۰ کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در استان کردستان برگزار می‌شود.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی در سطه استان به ویژه موسسات، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی و مساجد برگزار می‌شود.
 

وی افزود: برگزاری 15 کرسی‌های تلاوت و تدبر قرآن کریم در شهرستان‌ها و برگزاری 20 کرسی تفسیر سوره مبارکه محمد(ص) در شهرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها است.
 

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: برگزاری 10 مسابقه حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم، برگزاری 10 محافل انس با قرآن کریم در شهرستان‌ها و برگزاری 10 محفل جزء‌خوانی قرآنی از جمله برنامه‌های ایام رمضان‌المبارک در این استان است.
 

مرادی برگزاری 50 کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های قرآنی استان در ماه رمضان خواند و گفت: این کلاس‌ها با مشارکت موسسات و خانه‌های قرآن کریم در سطح موسسات و مساجد استان برگزار می‌شود.
 

وی برگزاری 6 مسابقه رادیویی، برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم در کنار دریاچه زریوار، برگزاری پنج مراسم تجلیل از فعالین قرآنی و برگزاری تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های قرآنی ایام ماه رمضان به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1259857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha