اجرای ویژه برنامه رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

عابدی از اجرای ویژه برنامه رمضان با عنوان ماه عاشقی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک خبر داد.

میثم عابدی، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تبیین مفاهیم، فرهنگ و ارزش های دینی و قرآنی است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) در این ایام میزبان جوانان و نوجوانان است و برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و تفریحی را با هدف جذب جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آنان برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ۲۰متری شهدای صفری، با اشاره به اینکه برنامه های این مسجد با عنوان ماه عاشقی در حال برگزاری است، افزود: این برنامه ها شامل اقامه نماز در سه وعده صبح، ظهر و مغرب، قرائت روزانه دعای عهد بعد از نماز صبح، سخنرانی و بیان احکام بعد از نماز عصر و ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز راس ساعت 10 صبح ویژه خوهران است.

وی قرائت دعای سمات و برپایی سفره افطار در جمعه های ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: برپایی جشن میلاد امام حسن (ع)و احیای شب های قدر از دیگر برنامه های ماه عاشقی است.

 

عابدی با بیان اینکه بیشتر برنامه ها ویژه کودکان و نوجوانان است، بیان کرد: برنامه ها با حضور امام جماعت و مسئولان کانون در قالب بازی و سرگرمی با وسایل ورزشی انجام می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نبی اکرم(ص) مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ۲۰متری شهدای صفری ادامه داد: آموزش احکام و مکبری و ... از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان است که به روش بازی توسط حاج آقا نظری اجرا می شود.

 

وی همچنین به برگزاری محافل سخنرانی و تفسیر قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: این محافل نیز با استقبال خوب از سوی اهالی و اعضای کانون روبرو است که توسط امام جماعت مسجد انجام می شود.

کد خبر 1260046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha