شهدای مدافع حرم از اخلاص و ایمان بی نظیری برخوردار هستند

رعیت گفت: شهدای مدافع حرم از اخلاص و ایمان بی نظیری برخوردار هستند و الگویی از فداکاری، کفرستیزی، ولایت مداری، دفاع از حق و حقیقت برای نسل جوان کنونی به شمار می روند.

محمد رعیت با تسلیت شهادت شهید مهقانی در بهار قرآن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: شهید مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است و نمره بیست را دریافت کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: استان گلستان با تقدیم بیست شهید مدافع حرم مثل همیشه پای عهد خود با امام روح‌الله و مقام معظم رهبری استوار است.

 

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از اخلاص و ایمان بی نظیری برخوردار هستند و الگویی از فداکاری، کفرستیزی، ولایت مداری، دفاع از حق و حقیقت برای نسل جوان کنونی به شمار می روند.

 

رعیت تاکید کرد: به منظور زنده ماندن فرهنگ شهادت و فداکاری در راه دین با تأسی از سیره عملی و نظری سیدالشهدا (ع)، باید زوایای زندگی این شهدا به نحو شایسته ای به زبان قلم، هنر و رسانه به همگان معرفی شود.

 

وی گفت: باید همواره فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و بین اقشار جامعه به‌خصوص نوجوانان و جوانان تقویت شود تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود شکست بخوردند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: شهدای مدافع حرم خون خود را درراه امنیت و اقتدار ایران اسلامی فدا کردند تا ارزش‌های اسلامی همچون عفاف و حجاب در جامعه ظهور و بروز یابد و تحکیم کننده پایگاه باشد.

 

وی در پایان از همه مردم استان برای شرکت با شکوه در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام دعوت کرد.

 

شهید مقداد مهقانی، در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حومه دمشق در سحرگاه (جمعه 11 فروردین‌)، مصادف با نهم ماه مبارک رمضان مجروح شد و شامگاه (12 فروردین) براثر شدت جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

 

شهید مهقانی، 31 ساله و اهل شهر فاضل‌آباد از توابع علی آبادکتول استان گلستان و بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است. وی به‌صورت مستشاری در سوریه در حال دفاع از حرم آل الله بود که به شهادت رسید.

 

 

 

کد خبر 1260082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha