نمایشگاه قرآن بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی است

حجت الاسلام فاضل نمایشگاه قرآن را بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی دانست و گفت: نیاز نسل امروز بسیار جدی است و می طلبد حوزه های علمیه و همه نهادهای فرهنگی کشور فعالیت بیشتری در عرضه شناسایی نیازها فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛‌ حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران امروز ۱۵ فروردین ماه در نشست بخش نهادهای حوزوی با اشاره به اینکه نمایشگاه محل عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی است گفت: در سی امین سال برگزاری نمایشگاه قرآن با حجم خوبی از محصولات فرهنگی مناسب فرهنگی و قرآنی مواجه هستیم البته نیاز های نسل امروز بسیار جدی است و می طلبد حوزه های علمیه و همه نهادهای فرهنگی کشور فعالیت بیشتری در عرضه شناسایی نیازها و ارائه مطلوب تر فعالیت داشته باشند.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افزود: قدم اول در استفاده از راهکارهای نوین شناخت نیازهاست بعد از اینکه نیازها شناسایی شد و هر نسل و جنسیتی تفکیک شد می توان برای تامین نیازها تلاش کرد. به عنوان نمونه طراحی و عرضه بازی های قرآنی البته با قیمت مناسب در راستای بهره برداری خانواده ها بسیار مهم است و یا می توان پیام های قرآنی را در قالب خط خوش به نسل جدید ارائه کرد.

 

حجت الاسلام فاضل نمایشگاه قرآن را بهترین فرصت برای عرضه محصولات قرآنی متناسب با افراد مختلف دانست و گفت: نیازها متنوع و جدی است و می توان گفت این نیازها به صورت مداوم باز تولید می شوند اگر بگویم حوزه خواهران به همه نیازها پاسخ داده است اشتباه است. امروز طرح امین که در حوزه آموزش و پرورش مبلغین حضور اجرا می شود یکی از راه های پاسخ گویی به نیازها و سوالات نسل جوان است.

 

حجت الاسلام فاضل با اشاره به اینکه مبلغین طرح امین در آموزش و پرورش پاسخگوی مسائل محصلین هستند گفت: طرح امین، طرحی مشترک میان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه است که بالغ بر 21 هزار نفر در این طرح حضور دارند. با توجه به اینکه در مدارس  شبهات جدی از سوی دانش آموزان مطرح می شود؛ در واقع با اجرای طرح امین فضایی برای باز تعریف نقش های روحانیت فراهم شده است.

 

سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ٢۶ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران از ساعت ۱۷ تا ٢۴ برپاست.

کد خبر 1260115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha