غذای حلال برای نخستین بار در ماه رمضان در  دانشگاه «مارکت»  ارایه می شود

دانشگاه «مارکت» واقع در «ویسکانسین» میلواکی در ماه رمضان امسال برای اولین بار گزینه های حلال را در منوی غذایی خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wisconsinmuslimjournal»، دانشگاه «مارکت» واقع در «ویسکانسین» میلواکی در ماه رمضان امسال برای اولین بار گزینه های حلال را در منوی غذایی خود قرار داده است.

 

این در حالی است که در سال های گذشته گزینه‌هایی در منوی غذایی برای گیاه‌خواران و گوشت‌خواران در نظر گرفته شده بود.

 

«سمیر علی»، از اعضای مسلمان دانشگاه مارکت در این باره گفت: در غذاهایی که امسال به دانشجویان مسلمان ارائه می‌شود، از گوشت‌هایی استفاده شده است که با ذبح حلال تهیه شده‌اند.

 

از 23 مارس، گزینه‌های حلال در سالن غذاخوری «شرودر» برای ناهار (11 صبح تا 2 بعد از ظهر) و شام (6 بعد از ظهر تا 9شب) وجود داشت و اکنون با ورود به ما رمضان گزینه‌های اضافی دیگری برای دانشجویان وجود دارد که بتوانند روزه خود را با یک وعده غذایی در هنگام سحر شروع کنند و همچنین از غذاهای حلال برای افطار استفاده کنند.

 

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دانشگاه، دانشجویان مسلمان باید گوشت حلال را به طور جداگانه در سالن غذاخوری بخواهند و گزینه گوشت مرغ یا گاو به آنها ارائه می‌شود.

 

 این دانشگاه همچنین تنقلات و بطری‌های آب را برای افطار دانشجویان مسلمان در نزدیکی نمازخانه مسلمانان در طول ماه رمضان فراهم می‌کند.

 

«ملانی ویانس»، یکی از مسئولان دانشگاه مارکت گفت که خدمات ناهار خوری از ارائه گزینه های حلال در ماه رمضان خوشحال است و باز هم در حال تحقیق برای این است که چگونه می‌توان نیازهای دانشجویان مسلمان را به بهترین شکل برآورده کرد.

 

وی افزود: این نیاز دانشجویان مسلمان است که برای عمل به مناسک دینی خود گوشت حلال را در سالن‌های غذاخوری در اختیار داشته باشند.

کد خبر 1260157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha