خودسازی و خودشناسی از مسیر امام شناسی می گذرد

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه خودسازی و خودشناسی از مسیر امام شناسی می گذرد، گفت: پرداختن به سیره، منش و روش ائمه اطهار( ع) مسیر سعادت و خوشبختی را برای انسان مشخص می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان؛ حجت الاسلام سعید مهدوی -مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان- شامگاه چهارشنبه(۱۶ فروردین) در مراسم جشن و سفره افطاری کریم اهل بیت (ع) و پذیرایی از ایتام با مشارکت تعدادی از خانواده‌های تبلیغات اسلامی گیلان در مهدیه رشت، اظهار کرد: امام شناسی و معرفت شناسی ائمه اطهار(ع) از مهم ترین اهداف محافل مذهبی است.

 

وی با استناد حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)، افزود: بندگی برای خدا باید با تمام وجود و اخلاص و از صمیم قلب باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به کرامت و بزرگی ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: کریم اهل بیت(ع) لقب بجا و شایسته امام حسن مجتبی (ع) است.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه خودسازی و خودشناسی از مسیر امام شناسی می‌گذرد، گفت: پرداختن به سیره، منش و روش ائمه اطهار(ع) مسیر سعادت و خوشبختی را برای انسان مشخص می‌کند.

 

وی با اشاره به بسیاری از مشکلات و گرفتاری های امروز جامعه، افزود: بسیاری از مشکلات و چالش‌های امروز به جهت عدم شناخت درست از انبیاء الهی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بااشاره به برپایی سفره افطاری ساده در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: این جشن بمناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور جمعی از ایتام و محسنین برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اهداف برپایی ضیافت افطاری، اذعان کرد: ترویج فرهنگ اکرام محسنین و ایتام باید در اولویت قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1260404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha