برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی معرفی و تجلیل شدند

همزمان با برگزاری آئین اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی شعر فارسی رضوی از شاعران شایسته تقدیر، برگزیده و بخش ویژه جشنواره تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دفتر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر فارسی رضوی، شنبه شب(۲۳ اردیبهشت) با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

 

در این مراسم سید جواد شرافت، دبیر علمی جشنواره اظهار کرد: از امامِ شاعرنواز، حضرت رضا علیه السلام تشکر می کنیم که اجازه دادند در این فضا باشیم و از حاج قاسم که واسطه شدند و از همه مردم کریمِ کرمان تشکر می کنم.

 

 

آثار این دوره از جشنواره را حجت الاسلام زکریا اخلاقی، سیدابوطالب مظفری و حامد حسین‌خانی داوری کردند و از آثار منتخب در دو بخش شایسته تقدیر و برگزیده تجلیل شد.

 

 

در بخش آثار شایسته تقدیر قاسم بای از گلستان، طاهره سادات ملکی از قم، زهرا رسولی از خراسان رضوی، رُزا ردینی از کرمان، الهه بیات مختاری از خراسان رضوی و رضا رحیمی عنبران از خراسان رضوی تجلیل شدند.

 

 

همچنین از آرش پورعلیزاده از گیلان، ایوب پرندآور از فارس، علیرضا دهرویه از مازندران، معصومه سادات شاکری از خراسان رضوی و عباس همتی از قزوین به عنوان برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

 

 

در بخش ویژه جشنواره با عنوان "حاج قاسم؛ خادم الرضا علیه السلام" محسن کاویانی از قم تجلیل شد.

کد خبر 1260406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha