توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم/ سفره کرامت رضوی در خراسان‌ جنوبی پهن می‌شود

ابراهیمی از توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در نیمه دوم ماه رمضان سفره کرامت رضوی در سراسر استان پهن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد علی ابراهیمی- دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی - امروز جمعه (۱۸ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام حسن(ع) ۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری قرارگاه شهید ناصری، خادمیاران رضوی، مردم و خیرین تهیه شده که در بین زوج‌های جوان توزیع خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها بین محرومان شناسایی شده در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه توزیع می‌شود.

 

ابراهیمی هدف از اهدای این جهیزیه‌ها را ترویج ازدواج آسان دانست و گفت: باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ترویج یابد تا مشکلاتی که در زمینه تشکیل زندگی پیش روی جوانان وجود دارد برداشته شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی اهدای این جهیزیه‌ها را از اولین سری جهیزیه‌ها در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباس‌شویی، ظروف آشپرخانه و فرش از جمله این اقلام است که برای هر سری جهیزیه ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است

 

وی از اجرای طرح اطعام رضوی خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۰ هزار پرس غذای گرم در ۳۸ نقطه استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان سفره اطعام در بین نیازمندان پهن می‌شود.  

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه توزیع پنج هزار بسته سبد غذایی در دستور کار است، تصریح کرد: برای تهیه این سبدهای غذایی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که توزیع آن از میلاد امام حسن(ع) در ماه رمضان آغاز شده و تا دهه کرامت ادامه دارد.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی از اجرای برنامه روزه اولی‌ها به عنوان یک برنامه فرهنگی یاد کرد و گفت: این برنامه نیز در راستای تکریم روزه اولی‌ها در استان برگزار می‌شود و با پرچم امام رضا(ع) این مراسم عطرآگین خواهد شد.

 

 

کد خبر 1260528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha