پیشگامی بانوان در جهت فرهنگ سازی جوانی جمعیت

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان گفت: با توجه به اهمیت سبک زندگی و جوانی جمعیت و تاکید رهبر معظم انقلاب، بانوان این شهرستان در این راستا برای آموزش و فرهنگ سازی پیشگام شدند.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، کلاس های سبک زندگی با موضوع جوانی جمعیت ویژه خواهران همه روزه در آستان مقدس امامزاده نقی الهادی(ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: طی سال های اخیر شاهد کاهش فرزندآوری بودیم که این خود در آینده زنگ خطر سالخوردگی و پیری محسوب می شود و خطرناک است، از سویی جوانی جمعیت دغدغه رهبر معظم انقلاب است که بارها در سخنان خود به این موضوع تاکید داشته و دارند.

 

علیپور عنوان کرد: در این راستا تمام دستگاه های فرهنگی موظف هستند با برگزاری کلاس ها و نشست هایی با این موضوع که با سخنرانی اساتید برجسته برگزار می شود جامعه هدف را تشویق و ترغیب به فرزندآوری و عبور از این بحران کنند.

 

وی بیان کرد: با برگزاری کلاس های پرسش و پاسخ و شنیدن صحبت های شرکت کنندگان باید به دنبال حل مشکلات و برطرف کردن آن و از سویی ارائه راهکار و مشوق هایی برای افزایش جمعیت بود.

کد خبر 1260667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha