ضیافت افطار ۲۰۰ نفر از ایتام در کرمان/ همکاری قرارگاه منطقه ای ارتش با کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم

همزمان با هفته اکرام ایتام و در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت امام علی علیه السلام؛ ضیافت افطاری ۲۰۰ نفر از ایتام کمیته امداد استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با هفته اکرام ایتام و در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت امام علی علیه السلام؛ ضیافت افطاری ۲۰۰ نفر از ایتام کمیته امداد استان شنبه شب(۱۹ فروردین) به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار و... در تالار صدف برگزار شد.

 

 

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه خدمت رسانی قرارگاه و کمیته امداد گسترده است؛ به تعامل دو جانبه در این زمینه در دو سال اخیر اشاره کرد.

 

 

 

وی افزود: در همین راستا از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۲۸ مرحله اقلام معیشتی و زیستی و پوشاک و نوشت افزار و جهیزیه در سراسر استان به ویژه در جنوب و شرق استان با استفاده از ظرفیت لجستیکی ارتش توزیع شد.

 

 

امیر غلامعلیان افزود: قرارگاه ارتش همچنین در کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نیز همکاری کرده است‌.

 

 

 

ناصر عسکری‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هم با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ هزار نفر یتیم در استان توسط ۶۷ هزار نفر حمایت می شوند؛ گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۸۹۰ هزار وعده غذای گرم، ۶۹۰ هزار افطاری ساده و بیش از ۲۵  هزار بسته معیشتی به همت مردم توزیع شده است‌.

کد خبر 1260759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha