مدیران پایگاه های قرآنی کانون های مساجد استان زنجان به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعزام می شوند

اسلامی از اعزام ۴۰ تن از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان که اقدام به راه اندازی پایگاه قرآنی در مسجد نموده اند، به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هر مسجد، یک پایگاه قرآنی، تشکیل پایگاه های قرآنی با محوریت کانون های مساجد در مساجد در دستور کار ما قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های انجام شده در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، 60 پایگاه قرآنی در مساجد استان زنجان راه اندازی شد، گفت: این پایگاه های قرآنی در طول سال برنامه های قرآنی در قالب کلاس های آموزش قرآن کریم، مسابقات قرآنی، محافل انس با قرآن کریم و جزء خوانی قرآن خواهند داشت.

 

این مسئول همچنین از اعزام 40 تن از مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان که اقدام به راه اندازی پایگاه قرآنی در مسجد نموده اند، به نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و افزود: روز چهارشنبه 23 فروردین ماه، این مدیران برای آشنایی با متولیان پایگاه های قرآنی و بازدید به این نمایشگاه اعزام می شوند.

کد خبر 1260829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha