برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم با خلاقیت درآمیخته شود

زارعی کوشا گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته مقام معلم و ضرورت برنامه‌ریزی برای این ایام لازم است، برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در کردستان با خلاقیت درآمیخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: جایگاه معلمان در جامعه ما بسیار ارزنده است و باید برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم متناسب با شان این قشر در استان برگزار شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برنامه‌های ایان ایام افزود: باید برنامه‌های هفته مقام معلم با خلاقیت همراه باشد و مدیران استانی و شهرستانی از معلمان خود با حضور در کنار آنان تقدیر و تشکر کنند.

استاندار کردستان همچنین بر ضرورت بزرگداشت مقام معلمان بازنشسته نیز تاکید کرد و گفت: باید در برنامه‌های هفته معلم به همه معلمان توجه شود.

زارعی کوشا همچنین به ظرفیت ساختمان مدارس فاقد دانش آموز در روستاها پرداخت و اعلام کرد: این ساختمان‌ها بیت‌المال است و باید بهره‌برداری لازم از آنها انجام شود.

۲۳ هزار و ۲۶۶ فرهنگی استان مشمول طرح رتبه‌بندی هستند

هاشم ناظمی‌جلال مدیر کل آموزش و پرورش کردستان  نیز در این جلسه تجرای طرح رتبه بندی معلمان در دولت سیزدهم را اقدامی ارزشمند و مهم خواند و اظهار کرد: حدود ۲۰ سال که طرح رتبه‌بندی معلمان مطرح شده تا اینکه در ۱۵مرداد ماه ۱۴۰۱ از طرف هیات دولت برای اجرا به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.
 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳ هزار و ۲۶۶ فرهنگی استان مشمول طرح رتبه‌بندی هستند، بیان کرد:۲۳ هزار و ۹۴ نفر  از این افراد تاکنون مدارک خود را در سامانه  ثبت کرده‌اند که رتبه بندی قطعی ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر از فرهنگیان کردستانی صادر شده است.

کد خبر 1260934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha